ihana päästä susta vihdoin eroon

Työhaastattelussa meni hyvin, pääsen jatkohaastatteluihin (; ! Päivä on muutenkin ollut ihana, Tuukka osaa aina vaan piristää mua ja saa mut nauramaan. Ollaan oltu tänään vaan kahdestaan, katsottu serranoa (ÄÄ viimeinen jakso menossa, ostaako joku mulle uuden tuotantokauden?) ja syöty viinirypäleitä ja muita terveellisiä herkkuja(; Enää yksi en uno one työpäivä jäljellä ja sitten se kesäloma alkaa wohoo! Oon niin fiiliksissä että kaivoin kaapin pohjalta mun kukkapaidan hehe. Mutta nyt kulti saa hepulin ku tässä lörpöttelen teille, muimui 
SAM_0939

4 kommenttia:

maikki kirjoitti...

sulla on ihanan raikas blogi! liityn lukijaks piakoin! Käy tsekkaamassa minunki blogi (se on vähän alussa!)

Henna kirjoitti...

Voi kiitos paljon ja käyn tsekkaamassa ;) !

Fiona kirjoitti...

"ihana päästä susta vihdoin eroon"... taidan tietää ketä tarkoitat.. mäki oon ilonen sun puolesta, oli jo aikakin (;

Henna kirjoitti...

Heh juu.. jos tarkotetaan samaa henkilöö :)