LIE AFTER LIE

Illalla jouduin taas pettymään totaalisesti kahteen minulle todella rakkaaseen ihmiseen. Valitettavasti vaikka minä niille mitä sanoisin, he eivät muuta tapojaan, eivätkä koskaan tule muuttamaankaan. Ehkä minun on hyväksyttävä, etteivät kaikki osaa olla valehtelematta päin naamaa ja lupaamatta turhia lupauksia. Teille kahdelle ne taitaa olla arkipäivää sillä teette sitä joka päivä, suoraan päin minun naamaa, ja myös suoraan päin muiden naamoja. Valehtelette vielä vaikka olisitte jo jääneet kiinni, en ymmärrä.. En ymmärrä!!
Minä en ikinä, IKINÄ voisi valehdella tuollasista asioista niille ihmisille jotka olisi minua kaikista lähimpänä sydäntä. En enää koskaan pysty luottamaan teihin. Tiedän myös että luette tätä, ja toivon että tästä tekstista ymmärrätte jotenkin miltä minusta tuntuu, sillä en pysty sitä sanomaan teille päin naamaa. Vaikka itkisin miljoona kyyneltä ja huutaisin ja raivoisin se ei auttaisi. Te ette ymmärtäisi, ei kumpikaan teistä. Olen varmaan nyt ymmärtänyt näiden monien valehteluiden jälkeen että teistä molemmista löytyy sellainen piirre, jota en voi sietää. Valitettavasti en voi päästää teistä irti, sillä tulette olemaan loppuelämän minun elämässäni. Tottakai voin olla puhumatta teille, ja voin istua hiljaa nurkassa mutta en usko että se auttaisi yhtään. Sen sijaan otan ne paskat niskaan joka kerta kun niitä tulee, ja toivon ja odotan niitä hyviä hetkiä mitä meillä on. Eihän kukaan voi olla täydellisyys, mutta eikö kerrasta jo opi? Olen sanonut teille miljoona kertaa, ei auta.

Valitettavasti te valitsitte valehtelun ja petokset minun sijasta. Olemme ihan normaalisti, mutta jätitte minulle ikuiset arvet, joita en koskaan uskonut saavani.
....................................................................

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

<3

Henna kirjoitti...

<3

trololol kirjoitti...

oot tosi nätti! tosi ilkeetä ja pahimmat pahoitteluni, mitä ikinä sitten kävikään :'(

-netttaaa

ps. liityin

Henna kirjoitti...

Voi kiitoksia! (: Joo no kaikki on onneksi nyt hyvin.

Veeratiu kirjoitti...

Tollasia ihmisiä löytyy jokapuolelta :/

http://mytimetoshinee.blogspot.com/