Life is wonderful

Huomenta, mitäs teille kuuluu?
En tiedä mistä alottaisin koska on niin paljon asioita jotka tekee mut onnelliseksi just nyt. Mulla ja Tuukalla menee tosi hyvin, mulla on ihanin perhe ja puhumattakaan ystävistä.. te kaikki ootte kultaa. Mun uus kamera on tulossa tänään postissa ja se vasta saa mun hymyn korviin asti. Pääsen myös jatkohaastatteluun, jessjess! Tänään on viimeinen työpäivä ja mulla alkaa kesäloma tänään tasan kello 15.00, sanoinkuvaamattoman ihanaa(: Suomi voitti eilen USA:n niin jännässä pelissä että meinasin saada sydänkohtauksen miljoona kertaa sen yhden ainoan pelin aikana. Toinen hyvä asia oli että ruotsi (rakas naapurimaamme) tippui pois koko mm-kisoista ja jäi näin ilman mitalia! Kaikki asiat vaan rullaa eteenpäin omalla painollaan ja kaikki koko ajan loksahtaa paikoilleen. Mun elämä on just nyt täydellistä, just sellaista kuin haluaisin sen olevan. Enkä aio peitellä sitä että olen onnellinen, päinvastoin (:
Happy days, happy life!

1 kommentti:

Juuli kirjoitti...

ihanaaa <3 :)