This world is too small for us two...

Heippatirallaa! Eilisen päivän lopetin rääkkijuoksu lenkillä.. Oli ihana mennä nukkumaan.
Töitä mulla oli tänään 9-15 ja sielläkin sain tehdä fyysistä työtä vaikka kuinka! Pääsin kuin pääsinkin kerhoon pienen kaupunkireissun jälkeen ja tehtiin äitienpäivä lahjoja lasten kanssa. Lotta heitti mut skootterilla kotiin, ja nyt istun tässä niin väsyneenä kun vaan voi olla! En varmaan ikinä oo ollut näin väsynyt, ihan oikeasti. Aion mennä ihan superdyperhyper aikasin nukkumaan.. Ainiin enhän mä voi, tulee Suomi - Sveitsi!

Mulla tuli tässä päivällä mieleen että mulla ei pitkään aikaan ole ollu kysymyspostausta! Elikkä jos haluatte sellaisen taas tänne niin pistäkää kommenttia niin tiedän, jos tarpeeksi moni haluaa niin järjestän sellaisen(:

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on tuolla sivussa MIKÄ POSTAUS juttu niin millon ajattelit tehdä ystävä postauksen ? :)

Henna kirjoitti...

Tällä viikolla ! =) Onko sulla jotain erityistä mitä haluasit tietää heistä ? =)

Anonyymi kirjoitti...

Onhan minulla vaikka mitä !
- Kenen kanssa viihdyt ja miksi
- Ketä näet harvemmin
- kenen kanssa pysyt oikeasti yhteyksissä vanhempanakin
- ja mikä on asia mitä et IKINÄ antaisi anteeksi ystävällesi, asia joka katkaisisi valinne
ps. en halua tietää tätä pelkästä uteliaisuudesta vaan siksi koska enimmäkseen olet kertonut tuukasta aika paljon yms. !
Kiitos jo nyt ! - Aada-

Henna kirjoitti...

Okei kiitti, toi auttoi tosi paljon! Viimeistään sunnuntaina teen sen joten muista kurkistella tänne blogiin aina välillä. Ja olehyvä jo nyt (: !