YSTÄVÄNI

1. Kenen kanssa viihdyt ja miksi? Lotan, Mian, Juulin, Fian, Mirellan, Adelinan ja Jennin.




Lotan oon tuntenut jo 10 vuotta ja niiden kymmenen vuoden aikana me ollaan käyty läpi kaikenlaista. Muistot säilyy ja niistä on kiva jutella. Lotan seurassa saa aina nauraa!
Mian oon tuntenut ainakin 3 vuotta. Mialla on aina kaikkia hauskoja ja hassuja juttuja jotka mä ainakin muistan kauan, koska niille ei voi olla nauramatta! Mia kuuntelee mua aina jos on tarve ja tämä tyttö jos joku on luotettava.
Juulilla on ihanin nauru ja sitä voi kuunnella tuntikausia. Omat vitsit ja kömmähdykset, niitä meillä on paljon. Juuli tuli seiskalla samalle luokalle ja koko ylä-asteella ei kertaakaan ollut tylsää jos Juuli oli siinä. Oot aina mun tukena, karvala(;
Fiaa en tunne niin hyvin kuin noita edellä mainittuja tyttöjä mutta pääsee tälle "listalle" silti, sillä tästä tytöstä ei voi muuta kun tykätä! Meillä on kerran ollut sellanen naurukohtaus molemmilla ettei mitään rajaa ja sen muistan hyvinkin hehe.. Fia&Juuli on sisaruksia joten tavallaan saan kaksi yhden hinnalla höhö.
Mirellalta ei kyllä energia lopu, koskaan! Ihana tyttö jolla on hyvä sydän jonka kans on ihana jutella monta tuntia. Koulussa me nähdään melkein joka päivä ja se on kiva koska muita tyttöjä näen aika harvoin kun vaihdettiin koulua. 
Adelina on Jennin kanssa korvannut mun entiset koulukaverit mutta ei niitä korvikkeeksi voi kutsua, niin ihania he ovat. Vakavista asioista osataan puhua vakavasti ja se on tärkeää, sen te osaatte. Yhdessä me valitetaan kaikista maailman asioista ja ilman teitä en koulussa pärjäis. 
 

2. Ketä näet harvemmin? No ennen näin Lottaa, Juulia ja Miaa joka päivä mutta mentiin eri kouluihin joten tottakai se vaikuttaa asioihin. Ystävyys ei silti oo muuttunut yhtään tän vuoden aikana! Ehkä mä kuitenkin osaan nyt arvostaa teidän seuraa enemmän ja nautin siitä enemmän, jos ei nähdä niin usein? En tiedä (:

3. Kenen kanssa pysyt oikeasti yhteyksissä vanhempanakin? En haluaisi ajatella edes asiaa sillä ei ole kivaa miettiä ketä tulee "menettämään" ja ketä ei. En osaa sanoa.. Lottaan ehkä kun jo 10 vuotta ollaan tunnettu mutta sekin riippuu siitä minne muutetaan ja mitä tapahtuu! Toivon kuitenkin että kaikkiin pysyy jonkinlainen yhteys!

4. Mikä on asia mitä et IKINÄ antaisi anteeksi ystävällesi, asia joka katkaisisi välinne? Ensimmäisenä tuli mieleen että jos joku ystävistäni ihastuisi Tuukkaan ja se johtaisi meidän eroon tai että jos minä ja Tuukka erottaisiin niin esimerkiksi Fia ja Tuukka sen jälkeen olis yhdessä, kamala edes ajatella:( Mutta sellaista ei nyt varmaan tapahdu, onhan tää maailma täynnä poikia!
Kaikki nämä asiat mitä mun mieleen tulee on ihan sairaita mutta multa kysyttiin joten vastaan.. Toinen asia mikä katkaisisi välimme olisi että joku kavereistani tappaisi/satuttaisi fyysisesti jotain perheenjäsentäni tai läheistäni.
Jos he varastaisivat minulta rahaa (siis paljon rahaa.. monta tuhatta) tai polttaisivat talomme tai ottaisivat silmät päästäni pois niin kyllä siinäkin välit menisivät! Outoja vastauksia mutta nämä on ihan totta.

5. Olet varmasti menettänyt ystäviä myös, miksi? Mitä tapahtui ja haluaisitko heidät takaisin? Tottakai olen menettänyt monta, niin varmasti kaikki ovat. Eräs ihana tyttö (luet mun blogia joten tarkoitan sinua sipsi!) ei enää ole minun hyvä ystävä ja se johtui siitä että koulut alkoivat ja kaikki jäi, mutta myös siitä että meillä molemmilla on niin voimakas luonne..
Eräs toinen tyttö oli myös minulle tärkeä, enkä ole hänelle vihainen mutta jos hän todella välitti minusta, hänen ei olisi kannattanut kertoa salaisimpia salaisuuksiani KENELLEKKÄÄN! En luottanut sinuun lainkaan ja se johti ystävyytemme loppuun. Kyllä minä sinua moikkaan jos näen, ethän sinä ilkeä ole(: !
Sitten on vielä yksi herttainen tyttö jonka kanssa oli hauska tehdä kaikenlaista mutta jotenkin vain emme enää ole yhteyksissä. Minulla on liian stressaava elämä ja ystäväpiirimme olivat niin erilaiset. Oot kuitenkin söpö tyttö!

6. Onko sinulla ystäviä jotka ovat myös sukulaisiasi? Onhan minulla, ensimmäisenä tuli mieleen Memmi. Aina yhtä ihana, ja jaksaa kuunnella! Vaikka Memmi on mun täti ja yli 20 vuotta mua vanhempi, meillä on niin samat jutut! Oot mulle niinkuin isosisko! Tän kuun lopussa taas nähdään jee(:

Tulipas tästä teille pitkä sepitys mutta ainakin teille kaikille luettavaa!

6 kommenttia:

jenni kirjoitti...

<3

Henna kirjoitti...

<3

Juuli kirjoitti...

aaw ihana oot <3 no en oo täs lähiaikoina meinannu polttaa sun taloa joten oletetaan et friends forever haha :D

Anonyymi kirjoitti...

<3

Anonyymi kirjoitti...

// MIA!

lotta kirjoitti...

joo en mäkään ajatellu tappaa ketään sun perheenjäsentä haha :D