annappa tussikynä nii piirrän viikset sun tussssssss....

Heeiippa täältä pukinjärveltä! Mökillä oli muksaa, yks asia joka pikkasen häiritsi oli hyttyset! Kesän ensimmäiset pistokset (joita mulla oli toisessa jalassa 35 ja toisessa 27) sattuu aina ja kutittaa niin hirveesti! Onneks ne on nyt jo parantunu eikä kutita enää yhtään. 
Olin siis mökillä ke-to, ja eilen illalla T haki mut mökiltä ja tultiin tänne Vaasaan, kun muu perhe ja suku jäi vielä mökille. Tänään mulla oli lyhyt työpv koska saatiin hommat nopeaa ja ahkerasti tehtyä! Olin kaupungilla vähän ostoksilla jonka jälkeen mentiin Tuukan kanssa meillä käymään syömässä jäätelöt ja vein myös niille pari lahjaa jotka ostin kaupungilta (-: Nyt ollaan vaan chillailtu täällä "mun toisessa kodissa" ja katottu serranon perhettä (yllätys yllätys), käyty saunassa ja nyt mun toinen puolisko kattoo jalkapalloa ja mua ei vois vähempää kiinnostaa! Hyvää perjantai iltaa teille kaikille 

Ei kommentteja: