I'm tired of you whore breathing my oxygen.

Eilen mulla oli ensimäinen työpäivä Radisson hotellilla. Mulla oli vaan vähän yli tunnin työpäivä jonka jälkeen käytiin iskän kans kaupungilla ja kierreltiin. Iltapäivällä Lotta tuli tänne meille ja käveltiin hakemaan kaupasta jäätelöä. Suunniteltiin meidän unelman toteuttamista  ja just nyt mulla virtaa ideoita päässä mitkä pitäis saada paperille ehmehm.. En sitten loppuillasta tehnyt mitään järkevää, istuin vaan koneella.
Tänään mulla on vapaapäivä ja keskiviikkona ja torstaina on töitä. Oli tosi kiva mennä töihin, oon tosi iloinen ja uskon että tulee olemaan hyvä kesä ja tuun saamaan monta uutta ystävää (-:
  Mummu ja Vaari kävi äsken täällä kun heräsin, oi kun pihalla oli ihanan lämmin! Harmi vaan että nyt taivas on ihan pilvien peitossa.. Muu perhe on lähdössä ravintolaan syömään eli mun pitäis nyt kokata ittelleni munakasta (hyvä kokki kun olen hehe).. En tiedä mitä muuta keksin tänään, sen näkee ajan myötä!
Hyvää tiistai päivää teille kaikille 

Ei kommentteja: