PERJANTAI LAUANTAI SUNNUNTAI

Perjantaina olin koko päivän perheen kans koska tiesin etten tuu näkemään niitä päiviin. Kello 18 Tuukka haki mut ja mentiin niille. Pari tuntia sen jälkeen olinkin jo Mian luona viettämässä tyttöjen iltaa! Syötiin tortilloja ja juhlistettiin vähän myöhässä Mian synttäreitä! Kello 23 Marianne haki mut ja menin suoraan pöpsin viereen nukkumaan. 

 Meillä oli lähtö yöllä kello 4, joten  mä nukuin alle 5 tuntia.. Ajettiin Lahteen hyvää musiikkia kuunnellen, matka meni toooosi nopeaa! Tultiin perille Lahteen ja mentiin suoraa kentälle jossa peli alkoi. Katoin 2,5h Vaasa-Lahti lacrossepeliä joka valitettavasti päättyi 5-7 Lahdelle. Peli oli koko ajan jännittävä, vaikka satoi niin menin puun alle seisomaan ja katsoin koko pelin (-:
 Ajettiin pelin jälkeen Järvenpäähän. Me yövyttiin Scandic hotellissa ja sieltä nyt ei enempää kuvia ole kuin tuo yksi. Illalla me mentiin syömään Rossoon, (rosso on uudistunut ja annokset myös, kannattaa käydä! Nyt rosso on entistä parempi) mä söin kanapastan ja tuukka söi chili-katkarapu pastan! 

 Seuraavana päivänä me chekattiin ulos hotellihuoneesta ja käytiin Jysk:issä. Näytän ostokset loppuviikosta! Vähän ennen kello kolmea Vaasalla oli peli Järvenpäätä vastaan. Kumpikaan meistä ei oo varma miten se päätty mutta ainakin Vaasa voitti ja ylivoimaisesti! :-)

MUN MUN MUN MUN MUN MUN

Iltapäivällä päästiin sitten ajamaan kotikaupunkia kohti. Pysähdyttiin abc:llä syömässä ja mä söin sen aina yhtä ihanalta maistuvan lehtipihvin! Siitä se monen tunnin ajomatka sitten alkoi ja matkalla nähtiin kuolleita pupuliineja, kolareita ja satoi niin kovaa että välillä pelotti! Onnellisina, ehjinä ja terveinä tultiin kuitenkin takasin. ♥ loveyou

Ei kommentteja: