1-vuotis kihlapäivä

Niinkuin jotkut teistä jo tietää, niin 14.7 on mun ja Tuukan 1-vuotis kihlapäivä. Tuukka sitten päätti, että tekee mulle jonkun yllätyksen.. (joo, 14.7 on vasta lauantai mutta mikään muu päivä ei käynyt). Siellä se nyt tekee sitä yllätystä ja mut se lukitsi vessaan odottamaan ! :-D Tietokone, vessanpönttö sekä vettä ja leipää! Nämä sillä oli valmiina mulle kun tulin, mun piti suoraa päätä mennä vaan vessaan.. Oon kököttäny täällä vessas jo tunnin, Tuukka sano et menee vielä toinenkin tunti! Halusin vaan näyttää miltä mun matala maja näyttää hehe(:


4 kommenttia:

Modekampanj kirjoitti...

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Henna kirjoitti...

Hej på dig! Gärna hjälper jag dig, berätta bara vad jag skall göra! Jag förstod inte riktigt vad "modekampanjen" handlar om. Du kan skicka mer info till mig, henna.nyman@luukku.com !

Anonyymi kirjoitti...

Hei !
Mietin vaan että onko sulla ja T;llä kihlasormusta, kun en oo semmosta sulla tainnu nähdä ! :) Onnea teille PALJON <3

Henna kirjoitti...

Heippa! Kyllä meillä on, T on vaan onnistuneesti kadottanut sen lacrosse harkoissa joten nyt meidän pitäis käydä ostamassa sille uusi. Mutta juu on meillä (-: Kummallista ettet ole nähnyt! Ja kiitos <3