Iltaa ihmiset! Oon sattunut kivoja, niinkuin myös vähemmän kivoja asioita. Sain tänään tietää että pääsen toiseen työpaikkaan ensviikolla! Oon siis kesän aikana kahdessa eri työpaikassa, jeeyy. (-: Toinen kiva asia minkä tiedän on että ens vuonna, oon yhteensä ulkomailla 7 viikkoa, miettikää melkeen 2 kuukautta! Se jos jokin saa mun suunpielet taivaisiin asti (-: Surullisia asioita on myös, mutta toivon että ne kaikki järjestyy. Koska en kestäisi, jos ne ei järjestyis. Mulla oli tänään töitä 9.30-14.05. Ehdin kotiin just ennenkö alkoi satamaan.. En oo tänään tehnyt mitään, oon taas niin väsynyt. Odottelen nyt äitiä töistä, ja meen aikaisin nukkumaan! Hyvää yötä jo teille kaikille. 

4 kommenttia:

katju kirjoitti...

minne ulkomaille lähet? :) onnekas oon kade :)

Henna kirjoitti...

Espanjaan, toisen kerran espanjaan, sit portugaliin ja taas espanjaan :D

Anonyymi kirjoitti...

mikä se toinen työ on?=)

Henna kirjoitti...

Ulkoiluttaja :)