MÖKÄÄÄLLE

Ja niin loppui mun työt Radissonilla! Ensviikolla alkaa työt uudessa paikkassa, odotan innolla (-: Varattiin myös hotelli kahdeksi yöksi meidän perheelle Jyväskylään, ihana mennä vaihteeksi sotkemaan niitä huoneita eikä siivoamaan niitä :-D Käytiin äsken verotoimistossa, mun työpaikalla, minimanissa ja kirppiksellä. Mukaan ei löytynyt muuta kuin lahja mun isovanhemmille ja vähän herkkuja illaksi. Heidillä on tänään nimipäivä ja juhlistetaan sitten mökillä mansikkakakulla minkä mummu on leiponut. Niin eli tänään mennään mökille, tuntuu etten oo ollu omalla mökillä ikuisuuteen. Huomiseks on luvattu hellettä, lovely 
Horisontti hävis?
Lämmin ilta
ma ma ma mansikoita
Aw, mä kuolen toi oravanpoikanen on niiiin hellunen! Se haluu aina leikkiä meidän kans ja jahtaa meitä. Se asustelee mun perheen mökin alla sen sisarusten kans jotka on ihan yhtä söpöjä. Me syötetään sille aina pähkinöitä (-:


Ei kommentteja: