NIIN PALJON KERROTTAVAA, NIIN VÄHÄN AIKAA

Keskiviikko iltana, Tuukka oli siis järjestänyt mulle yllätyksen. Siis mä sain kokea sellaisia makuelämyksiä että! Wrappejä, serranokinkkua, valkosipulileipää, chorizo makkaraa ja jälkiruoaksi oli rocky roadseja ja mansikoita. Loput yllätyksestä onkin sitten salaisuus (; 

 Perjantaina me sitten käytiin mökillä kahdestaan, haettiin joku ihme kalastusvehje höhö..
 Eilen me mentiin minigolfaamaan koko perheen ja Tuukan kanssa. Mä olin ihan loppu ja väsynyt niinkun näkee kuvastakin.. Oli kivaa mutta yks juttu on varma, minigolf ei oo mun juttu (-: 


 Löydettiin metsämansikoita ja syötiin niitä monta kourallista! Minigolfin jälkeen kaikilla oli vielä nälkä (eihän ne mansikat paljoo täyttänyt meidän masuja). Päätettiin sitten syödä vielä isot hampurilaiset! En yleensä syö hampurilaisia, en oikeen välitä niistä, mutta ette tiedäkkään kuinka hyviltä noi maistui kun koko päivänä ei ollut syönyt mitään muuta! Nams.
Nää päivät hurahtaa tosi nopeaa, en ehdi edes kertoa kaikesta teille mitä teen ja puuhailen.. Tänään oli Henrin ekat futistreenit! Voi että kun kaikki oli niin hellusia että(-: Mä oon oikeesti niin väsynyt, niin poikki että ette tiedäkkään. Pakko päästä nukkumaan, huomenna taas rankka päivä. Blääh.

Ei kommentteja: