TIISTAI ja KESKIVIIKKO

Nukuin tiistaina myöhään, sillä mulla oli vapaapäivä. Kun avasin silmät, en voinut uskoa. Ihan kirkkaan sininen taivas ilman pilviä. Äkkiä vaatteet päälle, pesulle ja ulos ottamaan aurinkoa. Viltillä me taas maattiin äitin ja sisarusten kans. Pikkuset luki aku ankkoja ja äiti ja minä luettiin matkalehtiä, niinkun tavallista hehe.. 
"Kuumana päivänä pitää juoda paljon" Helga totesi ja meni tekemään Heidin kanssa mulle drinkkejä.. Onnistuivat ainakin hyvin (-: 
Kello 14 mun rakas kummisetä tuli perheensä kanssa meille käymään ihanalla autollaan, ja kyydissä oli myös Vaasaan takaisin tullut ihuna kummitäti Memmi ! (-: Kahviteltiin ja istuttiin pihalla.
 Kello 18 pöpöläiseni haki mut ja mentiin suoraan botniahallille. Yritin siinä sitten hyvänä lacrossevaimona harjoitella Tuukan kans ennenkö ne oikeet harkat alkoi.. Hyvä jos saan sillä kissankakka lapiolla edes palloa kiinni. Silti jotenki musta tuntuu että se olis mun laji (harmi vaan ettei naisten joukkuees saada taklata tai mitään.. vähä tylsää..) Siinä kentällä kun pelailtiin niin yhtäkkiä joku ruskea pitkä kaunis tyttönen juoksee mua kohti, sehän oli A D E L I N A Juteltiin hetki mutta sitten A joutui jatkamaan töitään (-: 
 SEURAAVA PÄIVÄ  Töissä olin 10-15 ja duunikaveri oli tänään Laura ! Töiden jälkeen T haki mut kaupungilta ja lähdettiin ajamaan Sundomiin päin jossa vietettiin mun serkkujen (jotka on kaksoset) syntymäpäiviä. Pitihän miedän Tuukan kanssa testata Aadan ja Aaronin uutta trampoliiniakin(;





Blääh kun huono valostus tässä kuvassa, valitettavasti ainut onnistunut kuva musta ja Memmistä tuolta synttäreiltä.. Memmillä aaeevan superhyperdyper ihana mekko (-: 
 Memmi oli käynyt ottamassa ripsenpidennykset, tekis mieli ottaa itsekkin mutta ei oikeen oo mitään järkeä kun omat ripsetkin taipuu noin ilman taivutinta ja on yhtä pitkät.. (-: 
 Ihanat kaks päivää takana, monta vielä edessä. Kiitos taas kaikille ihanuuksille (-: 

Ei kommentteja: