VIIKKO TÄYNNÄ VAIKKA MITÄ

Maanantaina mun ihana ystävä Lotta täytti 17 vuotta ja juhlistettiin sitä nyt vähän alkuun kakkukahveilla Lotan luona töiden jälkeen. Suolaista ja makeaa, kaikki oli suussa sulavaa! (olen hyvin vitsikäs) Oli ihana lämmin ilma ja istuttiin pihalla nauttimassa suomen kesästä...
 Mulla on maailman kauneimmat kaverit!! 
 Tiistaina töiden jälkeen käytiin Tuukan luona, jonka jälkeen sain kyydin kotiin ja T lähti harkkoihin. Iloinen yllätys odotti mua kun tulin kotiin, nimittäin Cilla, mun kaks setää ja serkut oli tullut meille grillaamaan ja viettämään iltaa! Ruokailun jälkeen kysyin kaikilta, "maistuisko jäätelö ja mansikat?".. Kaikkien mielestä se oli hyvä idea ja lähdettiin Janin kanssa kauppaan hakemaan mansikka,suklaa ja vanilja jäätelöä. Mansikat ja kinuskikastike kruunas vielä meidän jäätelöannokset. Cilla ja Freja oli myös leiponut herkullista puolukkapiirakkaa jonka kanssa jäätelö sopi kuin nenä päähän!



 Samana iltana kahdeksan jälkeen lähdin polkemaan suvilahteen, pitämään seuraa Lotalle ja söpölle hoitokoiralle. Naurettiin toosatv:lle ja katsottiin jersey shorea. Yhdentoista aikoihin lähdin polkemaan takaisin kotiin, ja mun on pakko sanoa että toi auringonlasku sai mut pysähtymään keskelle siltaa ottamaan kuvia. Tosin kuvista ei saa mitään käsitystä minkälainen se kaunis näky oikeasti oli! 
 Tänä aamuna heräsin siihen että äiti huusi ja kysyi että haluanko mennä poimimaan mansikoita. Tottakai mä halusin, höhö. Ajettiin vanhaan vaasaan missä siis tää mansikka "pelto" sijaitsi. Kerättiin 2 sangollista täyteen, tuli kyllä aika kuuma sillä aurinko paistoi täydeltä taivaalta! Mahatkin me syötiin niin täyteen mansikoita että uskon että nyt pariin päivään kukaan meistä ei edes halua nähdä niitä hehe! (-: 



Tultiin kotiin, vaihdoin vaatteet ja otin kimpsut ja kampsut mukaan ja lähdin bussilla kaupungille tapaamaan tyttösiäni. Treffattiin taas kerran meidän perus paikalla, hesen yläkerrassa kello 14.00. Suunniteltiin viikonloppua ja maistoin pitkästä aikaa bebe leivosta, en muistanutkaan että se oli niin hyvää hehhe! Mä ainakin voin sanoa että koko viikonloppu on niin ahdattu täyteen vaikka mitä että, odotan innolla (-: 
Mian kuva!
 Kaupungilta menin suoraan MTV:lle (monitoimiviheriölle) katsomaan mun pikkuveljen ensimmäistä peliä! Sovittiin taas treffit muun perheen kans kello 16.30 ja leiriydyttiin vilttien ja eväiden kans kentän viereen. Heidi ihana ja tarjos mulle jätskipallon, tällä kertaa maistoin sitruuna lakritsaa ja se taitaa olla mun uus suosikki. En edes muista miten peli päättyi mutta suunnattiin sen jälkeen suoraan kotiin. Tuukka tuli myös meille, jotenkin oli ikävä kun ei olla missään vaiheessa monen päivään ehditty edes halia antaa vaikka ollaankin nähty. Onneks sain sen mun halikaverin täksi illaks meille sillä sitä mä todellakin tarvitsin! 
Huomenna on uus päivä ja pitäis taas ehtiä tehdä vaikka mitä! Sleep well. 

Ei kommentteja: