HAPPYGIRL_95_ TÄÄLLÄ HEI


Minä ja Sebbe englannin tunnilla. ADELINAN KUVA!
Ei oo hyvä kuva, otin niin pikaisesti ! Parempaa kuvaa voitte saada myöhemmin (-:
Ihan ensiks mun pitää ilmoittaa.. Mulla on ollu raudat vitosluokalta asti. Eli suurinpiirtein 5-6 vuotta. Miettikää, 6 vuotta! Tänään sitten sain ne pois, ja voi ette tiedä tätä ilon määrää. Hampaita tosin särkee ihan himputisti mutta se ei mitään haittaa, mun koko kroppa on vaan yhtä hymyä!! Tänään olin lukiolla, 1 tunti suomea ja 2 tuntia englantia, matikkaa olis ollu vielä tunti mutta silloin olin hammaslääkärissä. Lääkärin jälkeen tapasin Lotan, Juulin ja Mian. Mentiin taas meidän peruspaikkaan Heseen istumaan, juttelemaan ja suunnittelemaan! Ihana päivä on ollut, nyt kello onkin jo puoli seitsemän.. Huomenna onneksi saan nukkua myöhempään kun menen kymmeneksi. Hyvää tiistai illan jatkoja teille :-) 

8 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

oh nice, vi fina tänder du har nu ! :D

Anonyymi kirjoitti...

voitko laittaa tänne kuvan ku oot ollu hieman ylipainone? ja kuinka paljo painoit?

Henna kirjoitti...

Tack Jenni gulle :) !!
Anonyymi; Niitä löytyy täältä blogista, mee 2,5 vuotta taakseppäin. Painoin 63-65kg mikä on 157 senttiselle aivan liikaa!

Henna kirjoitti...

http://www.hennanblogii.blogspot.fi/2010/12/henna-lahtee-luistelemaan.html

Anna kirjoitti...

Oi kun sulla on kaunis hymy nytte! =)

Henna kirjoitti...

Voi kiitos paljon! :-)

Anonyymi kirjoitti...

paljonko sitten nyt painat suunnillee ku oot laihtunu :)

Henna kirjoitti...

kyllä ihmisiä kiinnostaa :D n.53kg