just follow your heart


Heippa, ihanaa kun on perjantai! Eilen pääsin koulusta jo kello 1. Tulin kotiin ja tottakai (tää on niin tyypillistä) kukaan ei ollut kotona eikä mulla ollut avaimia. Niimpä soitin mun supersankarin hakemaan mut ja olinkin niillä koko loppupäivän siihen asti että jouduin kello 17 suuntaamaan Lotan kanssa kokoukseen. Menin aikasin nukkumaan, en tiedä miksi mutta väsytti ihan vietävästi! Tänään onkin mulla ollut vapaapäivä ja oon ehtinyt tehdä vaikka mitä! Oon siivonnut huonetta, imuroinut, käynyt suihkussa ja laittanut lasagnea. Tänään aiotaan Tuukan kans osallistua ikkuna-festivaaleille ja käydään joko amarillossa tai fransmannissa syömässä (ei osata päättää minne). Tänään on myös tilipäivä ja käydään ostamassa mulle yhdet ihunat kengät ja vähän lahjoja. Eipäs mulla muuta kerrottavaa olekkaan, hauskaa perjantaita kaikille ja muistakaa osallistua kilpailuun! (-:

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kateellinen kauneudestas:(

Henna kirjoitti...

Pöhpöh!

MONIKA kirjoitti...

sulla on ihana blogi ! sait uuden lukijan♥

Henna kirjoitti...

Kiva että tykkäät =) !