KYSYMYSPOSTAUS VASTAUKSET

Ketä/keitä ihmisiä kaipaat? V: Mikaa, mun kummitätiä

Mitä kadut tällä hetkellä?  V: En mitään! 


Hoidatko hiuksia, miten? V: Suoristan, pesen, hoitoaine + kaikki ihme mömmöt


Mihin haluaisit matkustaa vanhempana? V: En voi sanoa mitään maata koska haluan nähdä melkein koko maailman paitsi Afganistanin!


Millaisessa talossa haluaisit asua? Minkälainen olisi unelmatalo? V: Rannan lähellä ulkomailla mieluiten espanjassa tai kreikassa. Sopivan kokoinen ja kodikas!

miltä uskot elämäsi näyttävän 5 vuoden päästä? V: En osaa sanoa, en tiedä yhtään! 


yksi asia mistä et pidä ulkonäössäsi? V: Hmm.. olipas vaikee kysymys.. Välillä en saa hiuksia kuriin millään!

lempi vaatekauppa? :-) V: Kaikki perus kaupat! Mutta ehdottomasti MANGO

miten sulla ja tuukalla menee? Mitä hyvää tuukassa on?:) V: Meillä menee tosi hyvin, normaalisti siis (: Tuukka tietää heti kun jokin on vinossa ja sille ei riitä pelkkä "on kaikki hyvin" vastaus. Tuukka rakastaa, huolehtii ja höpsöttää!



Mitkä on sun lempikorut? V: Näytin ne tässä yhdessä postauksessa aikaisemmin. Klikkaa TÄSTÄ (-:

Jos joutuisit/pääsisit tunnin päästä hyppäämään lentokoneeseen, mikä oisi kohde, jos vain taivas olisi rajana? V: Vaikea kysymys, varmaan ne Malediivit tai Singapore !

Mitkä on sun kolme suosikkiblogia? V: Kavereiden blogit ofc!

Mitä syöt aamupalaksi useimmiten? V: Paahtoleipää ja jogurttia

Viimeisin syömäsi purkkamaku? V:Spearmint
Montaako blogia luet? ps. kiva blogi (: V: Varmaan 20 eri blogia hehe!(: Kiitos paljon! 

Miten hoidat ihoasi? V: Pesu aamulla, illalla + kasvovesi ja rasvat!  

3 söpöintä jätkää koko maailmasta? V: 1. Henri 2. Tuukka 3. KLIKKAA 

Vaatekokosi? V: yleensä S/M joskus XS ja joskus L.. Vaihtelee..

sun esikuva? V: ei tietoa :) ! 

lempparibiisit just nyt? V: Sweet melody 

mitä kaipaat? V: lapsuutta

Oletko koskaan miettinyt tuukasta eroamista? V: Kyllä, silloin kun oli isoin riita.

Mitä asioita et voi SIETÄÄ ? V: huomionkipeitä ihmisiä, nuuskaa, katkeavia kynsiä, riitoja, lellittyjä kakaroita, kaksinaamaisia ihmisiä..

Onko sulla ja Tuukalla ollu monia riitoja? V: pari pientä, yks iso

Aiotko amiksen jälkeen mennä ammattikorkeakouluun/yliopistoon? V: Kyllä, opiskelemaan toimittajaksi! (; 

Millaisista vaatteista pidät? V: Kaikenlaisista, suurin osa näkyy täällä blogissa!

Miten opiskelu sujuu, onko kaksoistutkinto rankkaa? V: On se välillä, mutta ei yhtään niin rankkaa kuin kaikki mulle väittivät!

Oot tosi ihana ihminen, oon lukenu jo kaks vuotta sun blogia henna=D Tätä on kiva lukea=D Kysymys: Miten sä aina oot niin iloinen ja positiivinen ja jaksat kaikkia asioita? =) 
V: Voi kiva että oot pysyny lukijana kauan! Olet itse ihana :) No, suurimmaks osaks oon iloinen, kyllä niitä huonojakin päiviä löytyy. Syön rautaa että pysyn pirteenä (; 

millä muokkaat kuvasi? V: Photoshop joskus ja Picmonkey! 

Lemppari biisi mikä ei huonone ? ==D  V: Memories tai Sexy Bitch 

mistä tilasit sun uuden kameran? :D V: Huuto.net 

kaipaatko ikinä elmeriä? V: En kaipaa!

18 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot oikeesti himo ittees täynnä tai pidät ittees himo täydellisenä sun ulkonäös ei oo susta mitää vikaa ja aina himo kehuskelet ittees kuinka sulla on nii pitkät ripset, kuinka sulla on niin isot tissit, tosin sekin johtunee siitä että oot hieman pyöreempi kaveri. On toki okei että on itsevarma ja jos tykkää ittestään, mutta se kuinka hehkutat ja annat olettaa et oot muiden yläpuolella menee yli?

Henna kirjoitti...

Mulla on ollu tosi kauan huono itsetunto, nyt vasta ehkä yhden ja puolen vuoden aikana se on parantunut koska tapasin Tuukan. Mä oon nyt itsevarma tyttö ja ylpeä siitä :)! Yksi asia minkä unohdin kirjoittaa tuohon että mistä asiasta en pidä ulkonäössäni (koska se on mulle niin itsestäänselvä asia) oli hampaani. Nyt ne on hyvät, kun sain tänään raudat pois. Mulla on ollut raudat 6 vuotta, oon oppinu puhumaan niin ettei mun rautoja näy ja joka kerta kun oon nauranut oon peittänyt suuni kädellä. Nyt mulla on sitten siinäkin opettelemista,miten hymyillä hampailla ja miten nauraa niin että hampaat saa näkyä! Se ei mun mielestä ole itsevarmuutta? Vai? On paljon asioita mitä et ehkä tiedä, esimerkiksi sitä että olen ollut lievästi ylipainoinen? Mä en oo täydellinen, niinkuin ei kukaan muukaan. (-:

Sanna kirjoitti...

Anonyymi taidat olla kateellinen? :D Hyvä vaan jos edes jollakin on itsevarmuutta ! :)

Henna kirjoitti...

Kiitos Sanna ! :)
Unohdin muuten sanoa anonyymi, että mua on kiusattu 6 vuotta. Ne helvetin ihmiset jotka haukkui mua joka päivä koulussa niin että jouduin menemään vessaan itkemään. Opettaja ei välittänyt mitään. Näen niitä ihmisiä edelleen joka päivä, jotka mua kiusasivat. Silloin oon iloinen, ylpeä ja onnellinen siitä että oon nyt päässyt siitä yli, ja että en itse ruvennut haukkumaan heitä! (-:

Jenni kirjoitti...

Henna, denhä anonyma som ha kommentera här e vara avonsjuk! Avonsjuk för att du tycker om dig själv och int hn/han gör he im sig själv! Du e jätte fin både ti in å utsidan å har rätt ti tyck om dej själv! <3

Henna kirjoitti...

Tack fina Jenni <3

Juuli kirjoitti...

Anonyymi et selvästikkää tunne hennaa! :D Henna on totaalinen vastakohta itseään täynnä olevalle tyypille. Henna ajattelee AINA muita ennen itseään ja kehuu muiden ulkonäköä vaikka kuinka huono päivä hänellä olisi. Oon tuntenu hennan nii kauan ja nähny hennan kasvavan arasta pikku tytöstä itsevarmaks naiseks. Mulle henna on nii tärkee ja en usko että olisin edes hennan kaa ystävä jos hän olisi "itseään täynnä" tai "hehkuttaisi olevansa muiden yläpuolella". Vain hennan aidot ystävät tietää mitä henna on kokenu ja jos säkin tietäsit en uskois että kehtaisitte haukkua hennaa tolla tavalla.

Anonyymi kirjoitti...

Bläää vihaaan noita anoneja ku ne tulee kommentoimaa tuntemattomana sulle asioita mistä ne ei tiedä hevonpaskaaaaaa"!!! tsemppii henna 8)

Henna kirjoitti...

Mm.. mun mielestä on typerä ruveta sanelemaan omia mielipiteitä kun ei tiedä kaikkia asioita :) ! Kiitos paljon (:

Henna kirjoitti...

Voi kiitos I-H-A-N-A juuli! <3 Mun mielestä ihmiset voi vasta sitten sanoa omia mielipiteitään kun ne tietää kaiken mitä on tapahtunut! Love ya J!

Anonyymi kirjoitti...

Okei toi kommentti oli asiaton, tai asian ois voinu sanoo nätimmin, mutta en kyllä meinannutkaan että tuntisin sut vaan niinkuin sanoin blogissa _annat olettaa_ tai sellane käsitys tulee sun tavasta kirjottaa itsestäsi. Ja okei pyydän anteeks asiatonta kommenttia, osan ois voinu jättää pois ja sanoin kyllä että on okei et itsetunto on kohdallaan enkä kyllä väittänytkään ettetkö kehuisi esim ystäviäsi mutta meinasin ihan vain tämän blogin juttujen perusteella. Enkä tarkoittanut aivan kaikkea esim. pyöreys juttua, sitä meinasin että se oli siis multa asiatonta sanoa niin :)

Henna kirjoitti...

=)

ellaaa kirjoitti...

haha anonyymi ekaks haukut ja sit tuuut pyytää anteeks.. ööööö

Henna kirjoitti...

Onhan se kieltämättä vähän hassua mutta parempi näin :-)

Anonyymi kirjoitti...

oot ihana henna, älä välitä<3:) - tuukka

Henna kirjoitti...

Voi ihana olet, pusspuss tuukka <3

Mia kirjoitti...

Henna bry int dej ! De e som ganska nolo redan att nån kommer och pratar om självförtroende då den själv int ens vågar kommentera med sitt eget namn..

Mia kirjoitti...

Henna bry int dej ! De e som ganska nolo redan att nån kommer och pratar om självförtroende då den själv int ens vågar kommentera med sitt eget namn..