MAANANTAI

Ja niin alkoi taas uusi viikko. Tää viikko on täynnä vaikka mitä mukavaa, näettä kyllä täällä blogissa myöhemmin mitä! Koulua oli 8-14, sopivan pitkä päivä.. Harmi vaan että opettaja poisti mun koulutyön mitä olin sen parituntia väsännyt.. Huomenna aloitan siis sen ihan alusta..huoh ei voi mitään, shit happens. Koulun jälkeen pyöräiltiin yhdessä tuukan kanssa meille ja päätettiin leipoa persikkapiirakka! Leipominen on juuri sopivaa puuhaa näin sateisena päivänä :-) Sillä välin kun piirakka oli uunissa, hoidin mun sairasta söpöliiniä. Nyt on niin paljon nuhaa ja kuumetta liikkeellä, yritän parhaani etten tuu kipeeks. Tosin sisko, tuukka ja äiti on jo kipeenä. Pidetään peukkuja, ehkä auttaa jos juon joka aamu lasillisen tuoretta appelsiinimehua? Piirakka oli just niin hyvää kun muistin! (Muumimamma tekee aina muumeissa persikkapiirakkaa höhö!) Kun piirakkavuoka oli rapsittu viimeistä murua myöden, T lähti kotiin ja mä aloin väsertämään matikanläksyjä. Kyllä aivot oli vähän hitaalla kun koko kesänä et yhtä ainuttakaan tehtävää oo laskenut.. Tuossa kuvassa näkyy myös uusimmat vaatteet mitä oon hankkinut! Ikkuna lehden risut&ruusut palstalta löytyi myös entiselle rehtorille ruusuja. Huomenna koulu alkaa vasta kello 11.30, sitä ennen pitää kuitenkin mennä allekirjoittamaan uusi työsopimus. Sleep well!








2 kommenttia:

Miimahhh kirjoitti...

Herkullisen näköinen....
Persikat on ihan parhait <3

Anonyymi kirjoitti...

Ton kakun ohje?? :)) nams