MY MIND IS DIRTY AND I DON'T NEED CLEANING

Melkein 4 tuntia tästä mun maanantai iltapäivästä meni mun huoneen, vaatekaapin ja muiden laatikoiden siivoamiseen. Puolet vaatteista lähti ja tässä on ne mitä jäi jäljelle. (Tosin tyhjälle hyllylle tulee vielä vaatteita jotka on pesussa.) Onneks sain apua pöpsiltä ja mun sisaruksilta! Nyt oon ihan rättiväsynyt.. Tiedättekö mikä on kaikista rankinta siivoamisessa? Se kun joutuu miljoona kertaa nostamaan jotain tavaroita lattialta (mulla oli koko vaatekkaappi mattona lattialla, samoin 100 akuankkaa, papereita ja meikkejä).. Siinä sitten joka tavaran erikseen nostin.. Ottaa ihan himputisti selkään :( ! 
Päätin kuitenkin että nyt oikeesti pidän ton huoneen ja vaatekaapin siistinä (oon hokenut tätä samaa siitä asti kun sain oman huoneen, joka kerta kun oon just siivonnut monta tuntia) mutta tällä kertaa aion oikeesti yrittää! Voin teille välillä raportoida miten tää mun haaste sujuu.. Toivotaan parasta, pelätään pahinta :-D



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wow ku ihanan paljo vaatteita 8)

Henna kirjoitti...

=)