Only the snautseeeeers.. can bring us back hoooooome

 Hello everybody! Ilta rakkaani ja kahden söpön rakin kans ei kuulosta yhtään hullummalta, eihän :) ? Pitkästä aikaa hössöteltiin oikeen kunnolla, siitä on monta kuukautta.. And i still love you tuukka!! Koulussa meni kivasti, tosin tylsää oli se että jouduttiin odottamaan puoli tuntia jotain pannukakkua, plääh. No, en aio valittaa enempää, sillä mun elämä hymyilee just nyt. Mun elämää taitaa kyllä enemmän nauraa kuin hymyillä, niin ihanaa se on! Viikonlopun suunnitelmat löytiin tänään lukkoon. Mä oon sellanen ihminen, joka tarvitsee päivät, aikataulut ja asiat järjestykseen ja tietoon jo viikkoa ennen. Muuten mua stressaa että miten mikäkin menee jne.. But whatever perjantaina oon vaan kotona perheen kanssa, enkä oo menossa Åminneen. Lauantaina on kuitenkin töitä jo kello 10 aamulla, niin en oikein viitsis bilettää yömyöhään. Töiden jälkeen suuntaankin mökille viettämään huvilakaudenpäättäjäisiä mökille Tuukan ja lopun perheen kanssa. Katsellaan raketteja yömyöhään laiturilla, toisemme kainalos vilttiin käpertyneinä(-: Noniin nyt mä taas lässytän liikaa, pääkin alkaa olla jo hieman väsynyt ja kipeä. Taidan mennä pikasuihkuun ja nukkumaan. Huomenna 8-aamu, can't wait..

Tältä näytin tänään, musta jakku jota näkyy vähän.. 

2 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

just söpöä lässyttämistä,pitää sitä ny välillä lässytellä! :D p.s: nätti oot ja hiukses näyttäät tosi kiiltäviltä ja elinvoimasilta. vvautsi.

http://greetingsfromjoanna.blogspot.fi/

Miimahhh kirjoitti...

ihana koira ja kaunis sinä