Sun kroppa teki jo yleislakon. Jos rumuus ois laitont, antaisin sakon.

Eka koulupäivä ohi, 189 days left! Niin kesä meni ja mä löysin itseni istumasta taas koulunpenkiltä. Onneksi koulua oli vaan puoli tuntia ja pääsin kotiin vaihtamaan vaatteet sortseihin! Mun isovanhemmat oli jo täällä ja onneksi mulle oli jätetty pala vadelmapiirakkaa hehe. Tuukka tuli tänne ja käytiin autolla kirpputorilla, enkä löytäny mitään. Tänään oon lapsenvahtina pikkuveljelle, Helga lähti just discosynttäreille... 
Sain mun lukujärjestyksen vasta tänään, oon kyllä ihan tyytyväinen. Ensiks katoin silmät suurena että mulla olis joka päivä neljään mutta onneks näin väärin. Kruksailin pois tunteja joilla huomasin ettei mun tarvi käydä.  Perjantaina on vaan 8-12, oi oi luksusta! Tiistaisin oon lukiolla, sekin passaa mulle oikein hyvin (-: 



2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

että oot kaunis!:3

http://what-ever-its-my-life.blogspot.com/

Henna kirjoitti...

Voi kiitos paljon Riikka :) !