VANILJAJOGURTTIA VADELMIA MUSTIKOITA



Skriver på svenska nu, känns som jag glömt bort hela språket då jag inte varit i skolan.. Lite omväxling gör inte illa, jag vet att många finlandsvenskar läser denhär bloggen också (-: Jobbade idag från 10-15, cyklade hem och nu är jag barnvakt åt mina syskon. Vi har städat i huset alla fyra och jag damsugade och lagade maten. Barnen ser på pikkukakkonen så jag passar på och bloggar lite. Vet inte vad vi hittar på idag, vi har hela kvällen på oss, m&p kommer först på kvällen! Men nu skall vi ta och spela Angry birds ett par gånger.. Ha det så bra !

Ps. Om du är sugen på något sött, är jogurt och bär ett bra alternativ. Hälsosamt och otroligt gott! 

Pps. Jos et ymmärtänyt, löydät oikesta laidasta painikkeen "translate".. Valitse sieltä suomenkieli :-) 

2 kommenttia:

adu kirjoitti...

SAKNAR DEJ HENNULIIII <3 <3 <3 :*

Henna kirjoitti...

Saknar dej meed aduuu <3<3