X


Heipskukkuu! Eilen olin tooosi väsynyt ja mieliala meni ylös alas. Päätin kuitenkin vielä illalla lähteä 40 min juoksulenkille. Kyllä teki hyvää! Sen jälkeen menin saunaan, ja pikapuolin sen jälkeen nukkumaan. Näin maailman ihmeellisintä unta, kun herätyskello soi olin ihan sekaisin enkä tiennyt missä päin maailmaa olin. Aamulla kun kävin koneella, olin saanut teiltä ihanilta taas kivoja kommentteja, joka piristi mun aamua huomattavasti :) ! Tänään mulla on koulua 9-13, jonka jälkeen Tuukka hakee mut ja meen taas pitkästä aikaa niille. Ei oo tullu sielläkään käytyä kahteen viikkoon.. Meillä on siis 4 tuntia "typografi och komposition" jos se teille sanoo mitään. Ruokana on tänään hernekeittoa ja pannaria, naminami! Tästä on tulossa hyvä päivä, adios 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sattumalta eksyin sun sivulle! Tosi kiva blogi, paljon hienoja kuvia ja kivoja juttuja!! tykkään :)

tintti kirjoitti...

Komppaan anonyymiä, eksyin tänne kans toisen blogin kommenttiosiosta ja varmasti jään seuraamaan! :) Mukavan pirteetä tekstiä. PS herranjumala oot kaunis, oon katkera ;D
pus, tintti <3

Anonyymi kirjoitti...

Näytät todella kauniilta tässä kuvassa! Tietysti muutenkin, mutta tässä erityisesti! :)

T: Kade

Henna kirjoitti...

Voi kun olette ihania!! Ei teidän kateellisia tarvitse olla, ootte ite yhtä kauniita ja vielä kauniimpia(: Mutta kiitos kuitenkin, ja kiva että tykkäätte :-)