HUONO VIIKONLOPPU

Godmorgon mina vänner och alla jag inte känner! Viikonloppu ei oo ollut mikään paras, valitettavasti. Koitetaan nyt selvitä tästä pahimmasta, "it's always the darkest before you see the light". En halua taas kirjoittaa ruoasta (tästä ei saa tulla ruokablogi!!) mutta tuossa on kuva eilisestä trooppsesta hedelmäsalaatista joka me tehtiin! Parempi vaihtoehto karkkien ja sipsien sijaan. Eilen olin siis töissä ja kukkaro kiittää. Töiden jälkeen kaupungilla pari tuntia, oli storm päivät ja anttilassa kauneuspäivät, (näin salkkareiden Jirin Anttilassa  jihuuu).. Ilta meni talentia katsoessa ja saunoessa.
Heräsin jo kello 8, en voi sille mitään etten saa nukuttua kun niin yskittää, ääh! Varattiin just kaks hotellihuonetta meidän perheelle ja mulle ja tuukalle. Mennään kolmen viikon päästä turkuun ja naantaliin häihin. Can't wait. Sinne pitäis siis ostaa mekko, jota mä käytän myös ens viikon juhlatilaisuudessa mihin mut on palkattu valokuvaajaks(-: Onko vinkkejä mistä löytäis kivan mekon?
Tänään mennään käymään fammon luona, jonka jälkeen tapaan tytöt ja mennään jonnekkin kivaan paikkaan syömään. Kuulumisiin myöhemmin jos mä tästä elämästä selviän haha. Noei vaiskaan, toivottavasti teillä on ollu parempi viikonloppu ku mulla. Adios mi amigos  




Luomuporkkanoita omalta kasvimaalta, syötävän söpöjä!
O här e mina fina venneeeer

4 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

namii,toi hedelmäsalaatti on täydellinen jos jättää ananksen pois :P inhoon ananasta :DD

Anonyymi kirjoitti...

koska meet työssäoppimaan?:) ja keskiseltä lyötyy halvalla mekkoja!

♕Henna kirjoitti...

rupes tekee himon mieli hedelmäsalaattia :c mutmut mikä malli sulla on käytössä? :) kun tulee tuo tommonen varjo itse tekstiosuuden ja taustan kanssa? =)

Henna kirjoitti...

Joanna/ Kaikki ei voi pitää kaikesta :D
Anonyymi/ Ensvuoden maaliskuussa (: Joo no löysin jo mekon vähän lähempää mutta kiitos kuitenkin =)
Henna/ Mulla on ihan simple! En tiedä miksi tuo varjo tulee tuohon, oon yrittänyt jopa saada sitä pois. :o