MUN HIUSSSET

 Multa usein kysytään mitä tuotteita mä käytän mun hiuksiin. Tässä nyt sitten on kaikki tuotteet, tosin TRESemme;n shampoo ja hoitoaine puuttuu. Tykkään tosi paljon tosta merkistä, ekaks siks koska ne oikeesti toimii (varsinkin se hoitoaine), ja toiseks koska ne tuoksuu kaikki niin hyviltä :-) ! Tuota lämpösuojaa käytän silloin kun suoristan etuhiukset ja tyvikohottajaa käytän melkein joka päivä. Molemmat maksoi noin 10e per pullo mutta ne on tosi riittoisia, ne kestää tosi kauan eikä heti tarvitse ostaa uutta.


 Perus lakka, ei mitään erikoista sanottavaa siitä. Kaikki lakat mun mielestä on ihan samanlaisia, ne joko toimii tai sitten ei. Lakkaa käytän tooosi harvoin, mietin jo että otanko sen mukaan kuvaan vai en. Mutta otin nyt kuitenkin. Sitten tuo söpöäkin söpömpi hiuspuuteri! Kun suihkutat sitä hiuksiin tuntuu että suihkutat niihin vaan ilmaa, mutta kyllä sen eron huomaa sitten hehe. Tuon pikkusen hinta tais olla 5euroa, löytyy myös isoina pulloina ja ne maksaa sitten myös vähän enemmän!


Tältä mun hiukset näyttää just nyt. Väri on jo vähän haalistunut, pitäis tässä piakkoin värjätä uudelleen. Onhan tuo kevytväri nyt jo yli kuukauden hyvin pysynyt! Muuten oon tosi tyytyväinen, tosin Juuli saisit pian ottaa sakset käsiin ja leikata kuivimmat latvat pois(;

4 kommenttia:

Emiliaa kirjoitti...

Tykkään tosi paljon tosta merkistä, ekaks siks koska ne oikeesti toimii (varsinkin se hoitoaine) <--- haluisiks kertoa mulle miten se toimii ?! =D tyhmä kysymys ... :)
noi sun hiukses.....!! <3
<3.lllä Emilia!

Henna kirjoitti...

Niin siis et hiuksista tulee oikeesti tosi pehmoset, silkkiset ja kiiltävät. Ja ne on helppo harjata (mä en kyl yleensä harjaa mutta..) =) ! ja kiitos emilia :) !

Elli kirjoitti...

Oih mitkä hiukset! Oot tosi kaunis! :>

Henna kirjoitti...

Voi kiitos Elli! :-)