PIZZAKVÄLL



Jauhonenät 



Meidän MÄTTÖ XXL - pizza
Iltaa kaikki viikonloppua rakastavat ihmiset! Päätettiin päivällä Tuukan kanssa ruveta tekemään pizzaa. Minimanissa käytiin hakemassa kaikki tarvittavat ainekset. Tehtiin kaks pellillistä, toinen missä oli ananasta ja salamia, toinen missä oli vähän kaikkia sekaisin. Toiseen pizzaan laitettiin paljon täytteitä ja siitä tuli jopa 3cm paksu ja annettiin sille nimeksi Mättö XXL! Mä olin tehnyt salaatin ja vaikka itse sanonkin se oli ihan sika hyvää. Ruoan jälkeen katsottiin leffa nimeltä Jack & Jill ja kyllä naurua riitti. Sain äsken kyydin kotiin ja pian meen nukkumaan. Miks viikonloppuisin mua väsyttää kaikista eniten? Ihmeellistä.. Hyvää yötä kaikille 

5 kommenttia:

ccarita kirjoitti...

Tuli kauhee nälkä näistä kuivsta.. Mut oot ihan älyttömän kaunis :)
ccaritan.blogspot.com

Henna kirjoitti...

Hehe! Voi kiitoksia :)

Joanna kirjoitti...

nälkä!!!! onneks mulla on täällä ees kiinalaista ruokaa vois syyä sen :'D

tuu tekee mun luo ruokaa ku oon laiska..

Henna kirjoitti...

Vautsi! Tosi kiva blogi sulla! :) Jään seurailemaan :)

Henna kirjoitti...

Kiitti :) !