STOP WASTING YOUR TIME ON PEOPLE WHO DON'T LOVE YOU

Hello everybody. Olin kotona eilisen päivän kuumeessa ja nuhassa. Perkasin puolukoita, siivosin koko talon ja luin läksyjä. (Poistin sen mun edellisen postauksen koska niin monelle tuli siitä huonoja fiiliksiä..) Tänä aamuna oli enemmän voimia kuin eilen, joten päätin mennä kouluun. Onneksi meillä oli helppo lyhyt päivä joten se ei ottanut koville. Sain kaksi sähköpostia jotka piristi mun päivää aivan älyttömästi! Joku kysyi koska oon menossa Fuengirolaan työharjoitteluun ja se on siis 2013 maaliskuussa. Oon menossa siis töihin yhteen lehteen, kun joku kysyi sitäkin. Ollaan tässä parin viikon sisällä varaamassa hotelli & lennot. 
Tää viikonloppu on täynnä vaikka mitä! Perjantaina eli huomenna meillä on tyttöjen ilta Juulin&Fian luona. Lauantaina päivällä oon töissä, ja illalla meen sinne tilaisuuteen valokuvaamaan. Sunnuntaina lähden lacrossevaimona seuraamaan Tuukan viimeistä peliä (joko finaali peliä tai p(b?)ronssi peliä) Kokkolaan. Onneksi edes viikonloppuna tapahtuu jotain sillä tää viikko on muuten tähän asti ollut aika tylsähkö. Tuon ihanan kellon sain muuten Tuukalta tänään hihi. Adios, bitchachos.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Söpö kello:p

Henna kirjoitti...

Eikös olekkin :) !