TIIIIISDAG

Huomenta! Istuskelen koulussa ja ollaan just oltu syömässä. Eilen oli lukiossa englannin koe, meni tositosi hyvin! Koulun jälkeen lähdettiin mökille ja siellä me kerättiin kaks tuntia tyrnejä. Katsottiin samalla varmaan viimeistä auringonlaskua tänä vuonna mökillä. Kädet haavoilla ja naarmuilla ja sanko melkein puolillaan marjoja me lähdettiin takaisin vaasaan. Menin melkein heti nukkumaan ja nukuin kymmenen tunnin yöunet, oi että kun teki hyvää. Kamppailen tässä just nuhaakin vastaan, söin eilen monta tyrniä (yhdessä pienessä marjassa on yhtä paljon c-vitamiinia kuin neljässä appelsiinissa) ja join paljon. Silti tuntuu siltä että flunssa iskee, mutta mä en luovuta vielä(: Koulua on tänään 10-16, kun tuun kotiin mua odottaa hoitovuoro. Eli hoidan mun sisaruksia loppupäivän. Tänään sain muuten ihan paperille, ihan virallisesti että oon menossa espanjaan kolmeksi viikoksi työharjoitteluun. Tää on ollu mun unelma ja vihdoin se oikeesti toteutuu. Eilen tuli myös täyteen 200 lukijaa bloggerin kautta. Kiitos kaikille ihan tooositosi paljon. Tää tiistai päivä on ihana ja toivottavasti teillä on myös!

4 kommenttia:

bL kirjoitti...

Nytkö sitä tyrniä on? Pitäisi siis varmaan käydä itsekin vanhempien luona keräämässä talveksi. :)

Henna kirjoitti...

Joo, kannattaa kerätä niitä C-vitamiini pommeja eikä jättää sinne mätänemään =) !

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla jotain vinkkejä miten saa lukijoita lisää? :)

Henna kirjoitti...

Postaile usein (kaiken A ja O!) , ja mielenkiintoisia postauksia (vaikka se itellekkin joskus on suuri haaste saada jotain mielenkiintoista tänne blogiin luettavaksi) ja hmm.. ei kai muita :) !