YOU ALWAYS GET WHAT YOU WANT

Oikein hyvää sateista perjantai iltaa teille! Ollaan tänään tuukan kans kuunneltu gangnam style:ia ja tehty tortilloja. Ei me oikeen muuta olla tehtykkään, chillailtu vaan. En tänään oikeen voi minnekkään lähteä sillä huomenna on töitä kello 10. Noh, säästöpossu kiittää ainakin(; Eilen olin kaupungilla ja löysin nuo alla olevat ihanuudet. Kengistä tykkään ihan superdyper paljon ja myös noi housut. Niin ja tuo paitakin hehhe.. En mä varmaan mitään ostais mistä en tykkää?? Huoh mitä turhaa löpinää taas mun suusta päästän. Jos mun pitäis kuvata mun fiilistä yhdellä sanalla, se sana olis: asölkdsöfkg. Ihan oikeesti, mulla ei oo mitään muuta sanottavaa. Enkä mä mitään voiskaan sanoo, en edes omaa mielipidettäni, mähän se olisin joka turpiin saisin ja joutuisin nöyrtymään. Plääh menee hermo mutta en taida siitä asiasta teille enempää avautua, eikä teitä kiinnoistaisikaan. Hyvät perjantai illan jatkot kaikille, tää tyttö menee saunaan. 



1 kommentti:

Sanna kirjoitti...

ihanat kengät, mistä ostit? :)