EN LÅNG DAG

Pitkä päivä takana, mutta selvisin ehjin nahoin! Sain onneksi nukkua myöhään, kahdeksaan. Aamulla oli ihan pilkkopimeää kun heräsin ja ajattelin että heräsin keskellä yötä, mutta väärässä olin. Pääsin koulusta kello 16.00 ja menin bussilla pitämään kerhoa lapsukaisille. Lotta toi villakoira Lakun kerhoon ja siitähän lapset tykkäs! Saivat kokeilla temppuja Lakun kanssa ja piilottaa nakin paloja hehe.

T haki mut kerhosta ja lähdettiin saman tien lenkille. Sadetta tihkutti mutta se ei haitannut sillä kumpikaan meistä ei onneksi ole tehty sokerista! Oon tositosi ylpeä itsestäni sillä juoksin sellaisen matkan mitä en ikinä ennen olis jaksanut juosta. Hymyilin koko loppulenkin ja hymyilen edelleen. (-: 

Torstaiksi luvattiin 10 cm lunta, voi ei! Kylmyys ei todellakaan ei ole mun juttu.. En yhtään tykkää siitä kun hiukset menee valkoiseks kun seisot pihalla 5min odottamassa bussia tai kun huulet ja kädet kuivaa.. Tai siitä kun varpaat on ihan siniset etkä mitenkään saa niitä "sulatettua".. Hyviä puolia on kuitenkin mun syntymäpäivä, joulu ja kynttilät! Ootteko samaa mieltä (-: ? 

5 kommenttia:

jenna kirjoitti...

Oon todellakin samaa mieltä ton talven kanssa! Hyi sitä kylmyyttä!!
Parhaita puolia on myös villasukat, ehdottomasti ;)

Rose kirjoitti...

Ihana blogi sulla! :)

shopaholicnails.blogspot.fi

Henna kirjoitti...

Niimpä, villasukat unohtu ;) !

Kiitos Rose :) !

blanca kirjoitti...

Kiva blogi sulla! :) Mäkään en kestäisi kylmyyden ja lumen saapumista, äh...

http://time-for-dreaming.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Kiitos ja niimpää.. :( !