EN VAIHTAIS SEKUNTTIAKAAN

Heippa! Monet on jo kysellyt miksi en ole bloggannut.. Olin 2 päivää bloggaamatta, voi teitä! Oonhan mäkin pelkkä ihminen ja tarvitsen välillä vähän taukoa bloggaamisesta! En ole lopettamassa bloggaamista, en todellakaan. Nyt oon back on track (-: Kiva kuitenkin että niin moni kävi täällä kurkkaamassa! 
Näiden kahden päivän aikana oon ollut leffassa, Tuukan luona ja eilen olin mummulassa. Oon ollut aika väsynyt, ja oon vaan odottanut lomaa. Onneksi se alkaa tänään jesjes! Edessä on 9 vapaapäivää, voi että kun ihanaa! Vaikka mulla on lauantaina töitä Minimanissa se ei haittaa yhtään, niin kiva työ ja hyvä palkka että meen mielelläni. Hyvää loman alkua kaikille!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

nätti tyttö olet!!

Henna kirjoitti...

Voi kiitos :) !

Anonyymi kirjoitti...

WÄÄ pikkuse kaunis :o

Henna kirjoitti...

Kiitti! :)