JUST DO IT

Ollaan Tuukan kans yhdes aloitettu treenaaminen ihan kunnolla. Se on paljon hauskempaa ja tehokkaampaa kun sen tekee yhdessä. Paljon vaikeampaahan se olis jos illalla toinen jyrsii porkkanoita ja toinen dippaa sipsiä.. Niimpä me päätettiin yhdessä aloittaa, ja onhan se kiva kun joku on tsemppaamassa 

Käydään salilla ja uimassa 2-4 kertaa viikossa (niin monta kertaa kuin mahdollista, aikaa ei tosin aina ihan hirmuisesti ole) ja lenkillä. Tällä viikolla maanantaina oltiin salilla ja uimassa, eilen oli lepopäivä ja tänään oltiin lenkillä kaatosateessa.

En itse ikinä oo ollut mikään urheilullinen, mielummin kömpelöhkö. Lenkillä oon käynyt ja uimassa, mutta en sen kummoisempaa. Iskä aina kovasti halus että aloitan futiksen, mutta se ei huvittanut, ei sitten yhtään! Oon tyytyväinen itseeni juuri tällaisena, mutta olisihan se kiva olla timmissä treenatussa kunnossa. Eihän sitä tiedä jos siihen jäisikin koukkuun ihan kunnolla?

Onko mulla jotain tsemppaajia? Mä tiedän että mä pystyn tähän, sillä jos mä jotain teen, teen sen kunnolla, mutta ainahan se on kiva saada vähän potkua pepulle niin sanotusti. Nyt hyvää yötä kaikki, aamulla taas salille ;-) Ps. Saatte ennen ja jälkeen kuvat, I promise!




8 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Vau, minä ainakin tsemppaan sua! :)

Henna kirjoitti...

Jesjes, kiitti! :-)

Anonyymi kirjoitti...

Samoin :))

Petra kirjoitti...

Rispektiä sulle ! :))

Anonyymi kirjoitti...

mulla itelläni on koko ajan näitä erilaisia netistä poimittuja "kunto-ohjelmia", päivittäin erilaiset, aina vaan menee raskaammaks, kun ei ole sitä aikaa käydä salilla tai uimassa niin usein, ja ite oon nähny tuloksia tosi nopeasti ! Joten tsemppiä teillekin tosi paljon :)

Nomi kirjoitti...

Me ollaan kans avomiehen kanssa alotettu yhessä treenaamaan ja syömään terveelliseti. Tosin ei treenata yhdessä, mää käyn jumpissa ja T nostaa painoja :D Mutta tosiaan, on kiva ku toinenki treenaa nii ei tarvi katella niitä sipsien muruja ;)

http://the-nomi.blogspot.fi

Henna kirjoitti...

Jee kiitti! Ja tsemppii teille kans :-)

Miimahhh kirjoitti...

voi ku mieki voisin... :D