KUVAPOSTAUS

Mun huone (just tällä hetkellä ihanan sotkuinen)



Meikit (katso muutama viikko taakseppäin niin näet tarkemmin meikit, tein just niistä postauksen)

 Kauniita asioita kodissa 





Tärkeitä asioita (jotkut kuvat on vähän hassuja ja te ette varmaan niitä ymmärrä hehe) 
Marvin
Sieni kynttilä jonka sain 2-v synttärinä mun kummisedältä espanjassa
Perhe ja sisarukset. (Oon muuten ihanan kalju)
Tuukka
Muistot
Paras paikka meidän talossa

Hammasharja ja tahna..en kyllä ymmärrä miks joku haluaa mun harjasta kuvan mutta juu (:


Meidän talo 

Koulujuttuja




2 kommenttia:

Ella kirjoitti...

Kiva postaus! Onks toi Fit me -meikkivoide muuten hyvää? Oon itekin meinannut ostaa sitä :)

http://www.ellataimi.blogspot.fi/

Henna kirjoitti...

Kiitoss :) Joo on se, ainaki mä tykkään siitä!