PERJANTAIN POSTAUS

Vihdoinkin kotona! On satanut koko päivän.. Jotenkin ihanaa, ainakaan kun ei tarvi tuolla pihalla seisoskella (: Monet kyseli miks oon niin iloinen ja ne halus kuulla mitä kivoja asioita oon saanut kuulla. Yks asia on se, että oon päässyt erääseen lehteen toimittajaksi. Lehti on aika uusi, ja ne haki uusia toimittajia. Olin niin iloinen kun kuulin että olen päässyt ihan virallisesti ihan oikeasti ihan for real toimittajaksi. Mun kirjoituksia saatte sitten lueskella joka toinen viikko kun lehti ilmestyy (: Lehteen pääset tästä. 

Toinen iloinen asia, oon ehdolla Cosmopolitan tähtibloggaajaksi. Toivoisin että jos edes hitusen pidät tästä blogista (ja teitä alkaa olla jo aika monta lukijaa niin eiköhän sieltä joku löydy?) niin käyt äänestämässä eli tykkäämässä mun blogista täällä. Arvostaisin sitä todella todella paljon (-: 

Mun pitäis pakata ja syödä mutta niin paljon asioita mitä pitää tehdä.. TAAS! Onneksi ollaan lähdössä ihanalle rentouttavalle lomalle Turkuun huomen aamuna. Koko perhe + äidin puolen suku ja oma kavaljeerini Tuukka tottakai! Toivotan teille oikein oikein oikein hauskaa viikonloppua.

Ps. Te ootte lähiaikoina kommentoinut ihan hirmuisen paljon ja kävijämääräkin on noussut ihan huimasti! Kiitos kaikki ihanuudet

Maailman parasta kakkua! Kuva otettu Katjan synttäreillä keskiviikkona (-: 




2 kommenttia:

♕Henna kirjoitti...

ihania kuvia! :) ja tykkäsin sua cosmossa! :)

Miimahhh kirjoitti...

(Y)