I WANNA SCREAM AND SHOUT

Iltaa kaikille! Monien ongelmien jälkeen sain vihdoin kuvat ladattua tänne blogiin. Huhhuh mikä homma, meni melkeen tunti! Kuuntelen Alex Kunnarin Melody-kappaletta miljoonatta kertaa ja kuvittelen itseni jo espanjan rannoille makoilemaan. Nyt on enää tasan kuukausi siihen että meidän lento lähtee.. iik taidan varmaan ottaa pian jo matkalaukut esiin.. hehe vitsivitsi.

Tiedättekö mitä.. Mä täytän kahden tunnin päästä 17 vuotta. Aika uskomatonta.. Onneksi mulla on huomenna vapaapäivä ja saan siivoilla ja leipoa täällä ennekö kaikki vieraat tulee illalla. Oon myös lapsenvahtina mun pikkuveljelle huomenna, mulla on ainakin apuri leipomisessa! Koulussa meni tänään ihan ok, mua vaan surettaa ja ketuttaa kun kaiken pitää tässä maailmassa olla niin epäreilua. Kai siihen pitää vaan tottua ja laskea kymmeneen joka kerta.. Hyvät torstai illan jatkot kaikille!
IMG_9522 IMG_9517
IMG-20121129-WA0000
IMG-20121129-WA0003k

Ei kommentteja: