I'M FALLING TO PIECES

"Vad skönt med helg", niinkuin me ruotsinkieliset sanotaan kun päästään viikonlopun viettoon. Tänään oli viimeinen koulupäivä toisesta jaksosta. Meneekö aika joidenkin muidenkin mielestä ihan älyttömän nopeaa vai pelkästään mun? Ens maanantaina alkaa sitten uus jakso ja uudet aineet. Perjantaina mulla näyttäis olevan vapaata.. Saa nyt nähdä mitä opettajat on siitä mieltä. Vielä 6 viikkoa jäljellä ja päästään joulun viettoon, can't wait. Odotan vaan että saan mennä kaupungille ostelemaan kynttilöitä ja joulukoristeita (-:
Eilen oltiin mummulassa Tuukan kans, mummu värjäs mun hiukset ja söin maksalaatikkoa puolukkahillolla. Maksalaatikko on ylivoimaisesti mun lemppariruoka, ja se on hyvä juttu sillä siinä on paljon rautaa. Ja minä sitä rautaa tarvin että mun veri pysyy hyvänä.. Mulla on siis lievä anemia, ja hemoglobiini on todella alhainen. (klik klik jos et tiedä mikä on anemia). Jätskitkin syötiin, ja sitten lähdettiin pitkälle kävelylenkille. Oli aivan ihana kävellä ulkona kun taivas oli täynnä tähtiä. Dance tuli myös eilen tv:stä, ja se jos joku oli hyvä syy olla liimauduttuna tv ruudun ääreen, ja niin meidän perhe teki loppuillan. 

Aika rankka koulupäivä tänään, varsinkin kun joudun olemaan kamalissa kivuissa koko ajan. Tuntuu kun joku iskisi puukolla mahaan joka viides sekuntti. Koulun jälkeen menen kuitenkin salille, yleensä liikuntaa auttaa tuohon kipuun. Hyvää viikonlopun alkua kaikille! 

Ei kommentteja: