LA VIDA ES CORTA

Moikka! Sain eilen kommentin eräältä lukijalta että oon päivittänyt todella huonosti tätä blogia. Täytyy myöntää, tällä viikolla mun päivitys on ollut todella huonoa.. Tää viikkko on ollut niin täynnä kaikkea etten millään ole ehtinyt! Olen ollut lepikossa pitämässä seurakunnan kymppi-synttäreitä, siivonnut, ja eilen meillä oli espanjalainen ilta ja koko päivä meni ruoan laitossa, siivoamisessa ja koristelemisessa. Mutta nyt olen täällä taas, ja mulla on teille paljon kerrottavaa ja näytettävää :-)  
 Ostin itselleni tekoripset (ensimmäistä kertaa elämässäni, taisi jäädä myös viimeiseksi) espanjalaiseen iltaan. Yritin saada niitä kiinni varmaan puoli tuntia, ilman mitään hyvältä näyttävää tulosta. Toinen puoli sojotti toiseen suuntaan ja silmät oli ihan täynnä liimaa. Joko nuo oli huonot ripset, tai sitten olen aivan älyttömän huono niiden laittamisessa.. 
 Aamulla kun heräsin en ehtinyt edes aamupalaa syödä kun heti rupesimme valmistelemaan espanjalaista iltaa.  Katettiin pöytä, siivottiin, laitettiin ruokaa, laitettiin kioski pystyyn ja espanjalainen musiikki soimaan. Kuudelta kaikki vieraat oli meillä ja aloitettiin ilta sangrialla ja tervetuliais-puheella. Alkuruoaksi oli tapaksia. Juustoja, choricho-makkaraa, oliiveja, serranokinkkua ja viinirypäleitä. Pääruoaksi äiti oli tehnyt maailman parasta paellaa! Masut oli niin täynnä, että päätimme pitää tietokilpailun ennen jälkiruokaa. Joukkueet arvottiin, ja mun joukkue tuli toiseksi! Ylivoimaisesti voitti kuitenkin äiti ja iskä :-) 
Jälkiruoaksi oli jäätelöä ja churroja. 
Hauska ilta, väsytti kuitenkin ihan hirmuisesti ja nukahdettiin Tuukan kanssa heti! Tänään ollaan menossa perinteiseen joulunavaukseen. Toivottavasti löydän kaupungilta jotain kivaa! Nyt oon kuitenkin istunut koneella ihan liian kauan. Moikkaa! 

4 kommenttia:

Katja kirjoitti...

mukavia, tunnelmallisia kuvia :-) määkin ostin kerran irtoripset ja ne pysyi silmissä juurikin sen pari minuuttia ennen ku toinen oli puoliksi jo irti ja tökki silmään aina räpsäyttäessä. :D

Henna kirjoitti...

Kiitos! :) Joo sama oli mulla.. en osta kyllä enää uudelleen jos ei joku taitava tuu mulle niitä laittamaan :D

Anonyymi kirjoitti...

Te ootte tosi söpöpari :))<3

Henna kirjoitti...

Kiitos :)!