JOULUN MERKITYS ?

Mitä joulu teille merkitsee? Mikä/mitkä asiat on jouluna tärkeintä? Miten vietätte joulua? Mitä teidän jouluunne kuuluuMua jotenkin harmittaa ja ärsyttää, että melkein kaikki odottavat joulua vaan lahjojen takia. Saavat uusia kameroita, iphoneja, tietokoneita. Eikö kellekkään joulu merkitse mitään muuta? Mä en toivo joululahjaksi mitään. Sen takia, koska mulle joululahjoilla ei ole joulunvietossa paljon merkitystä. Tottakai on kiva saada lahjoja, mutta mä odotan joululta ihan jotain muuta. Odotan kuusen koristelua perheen kanssa, lanttulaatikkoa ja lautapelien pelaamista sisarusten kanssa. Odotan sittä että voimme yhdessä käpertyä peiton alle ja katsoa Joulupukkia ja noitarumpua. Odotan tonttulakkien kilinää ja aamuista joulusaunaa. Odotan vain sitä että saan viettää perheeni kanssa koko päivän, ilman mitään stressiä. Sitä minä odotan. En odota sitä että avaan paketistani uuden iphone 5:sen tai uuden läppärin. En tiedä teistä, mutta oikeasti mä en tarvitsisi lahjoja ollenkaan. Olen onnellinen, tyytyväinen ja iloinen juuri tässä ja nyt. 


5 kommenttia:

Venla kirjoitti...

kaikki jouluvalot, yhdessäolo ja ylipäätään joulufiilis on ihana <3 !

ella kirjoitti...

Mulla on pienempänä ollu just vähä sellanen asenne et joulu=lahjat ja kaikki ruoka,sauna yms tulee siinä sivussa, mut tänä vuonna en oo toivonu mitään. Kyl tiiän että jotain lahjoja saan tottakai se on ihan kiva varsinkin ku ei tiiä mitä odottaa, mut se ei todellakaan oo pääasia enää. Muaki suoraan sanottuna vituttaa, kun suuressaosassa blogeja on joululahjatoive postauksia, ei siinä siis mitään mutta ku vielä osassa on kaikki ipadit iphonet läppärit järkkärit yms ja vielä lukee tyylin et "joulu menee kyl pilalle jos en noita saa" oivoi, tulipas pitkä kommentti mut henna i feel you!
Haha, hyväää joulua:)

Henna kirjoitti...

Jep! Hyvää jouluu kans teille molemmille :) !

Janina kirjoitti...

Mä rakastan lahjojen antamista ja täytyy kyllä myöntää, että kyllä mä lahjojakin odottelen. Mulla kyllä tulee niiin syyllinen olo, kun huomaan pyytäneeni vain/jopa neljä kirjaa. Jouluruoka, joulupukin odottelu ja pikkusisarusten ilmeet, mun tekemien lahjojen antaminen ja niiden avaamisen katsominen. Ja sukulaisten näkeminen! ♥

Ihana blogi sulla. Sait uuden lukijan!

janinastyle.blogspot.fi

Henna kirjoitti...

Kiitos :)!