LÄHDETÄÄN KAUAS POIS, SINNE MIS ON LÄMMIN, JA NIIN PALJON ELÄVÄMMIN LOISTAA TÄHDET JA KUU!

Heippa kaikki! Täällä blogissa on ollut pari hiljaista päivää, nimittäin täällä meillä on ollut sellainen hässäkkä että.. Niin kuitenkin tämä vuosi alkaa lähennellä loppuaan ja minä onnellisena tyttönä saan viettää puolet tammikuusta espanjan lämmössä rakkaitten ihmisten kanssa. Tänään ollaan otettu joulukoristeita ja jouluverhoja pois. Jääkaappi ja pakastin ammottaa molemmat tyhjyyttään, eihän tänne kotiin voi mitään ruokaa jättää mätänemään. Ollaan ostettu uusi matkalaukku Tuukalle ja mulle vähän matkavaatetta. Eiköhän kaiken pitäis olla nyt valmista lähtöön?
Mummu ja vaari tuli tänään aamupäivästä käymään vähän auttamassa pakkaamisessa ja vihdoin ja viimein sain oman laukkunikin pakattua. Mun laukku painoi onneksi vain 11,7 kiloa, joten tuliaisille on paljon tilaa ;) Äsken tein terveystiedon tehtävän joka pitää olla valmis heti kun palaan reissulta. Mä en voi käsittää että me oikeesti lähdetään huomenna! Kuulumisiin kahden viikon kuluttua, mutta muistakaa silti käydä kurkkimassa täällä blogissa sillä oon tehny teille 12 ajastettua postausta. Adios mi amigos 

2 kommenttia:

susanna kirjoitti...

ihania kuvia! :)

Henna kirjoitti...

Kiitos :) !