MYÖHÄINEN JOULULAHJA LUKIJOILLENI..

Mulla on teille ilouutinen, nimittäin nyt mulla on mahdollisuus antaa blogini lukijoille myöhäinen joululahja! Tällä kertaa arvon teille 30e lahjakortin MiModa nettikauppaan (+ilmainen postitus). 

Ohjeet:
 Kirjoita kommenttiboksiin miksi juuri sinun pitäisi voittaa lahjakortti, + nimesi sekä sähköpostiosoitteesi.
Voisit myös jättää lyhyen kommentin miksi pidät blogistani ja missä voisin parantaa. Näin saan blogistani tehtyä toivottavasti kiinnostavamman! Onnea kaikille arvontaan (: Voittaja arvotaan heti kun pääsen kotiin espanjasta eli 17-18.1.

12 kommenttia:

Niina Kenttälä kirjoitti...

Olisi tosi kiva voittaa koska mulla on suuri laukkupula!
Hei muuten siistiä että lähet espanjaan! Teethän postausta sieltä sitten? :)
Sun blogi on ihanan piristävä ja kirjoitat hyvin (: vaikka mä en kerkeä kommentoida useinkaan blogeihin, niin oon lukenu innolla sun kaikki postaukset siitä asti kun liityin lukijaksi! (: ja kaivanu postauksia syvemmältäkin. (:
Tykkään kovasti sun blogista! Jatka samaan malliin!

Niina Kenttälä
niina-n.n@hotmail.com

Henna kirjoitti...

Moi Niina! Joo, ihana päästä pariks viikoks pois kylmyydestä.. Juu, yritän nyt ainakin pari kertaa bloggata, mutta oon tenhyt teille ajastettuja postauksiakin! Et tiedäkkään kuinka hyvä mieli mulle tulee tollasista kommenteista :)! Onnea arvontaan!

Essi kirjoitti...

En kyllä ikinä voita mistään mitään, mutta yrittänyttä ei laiteta :D Mulla on tällä hetkellä kolme laukkua, jotka kaikki ovat rikki. Johtuen siitä, että ostan aina halvimman mikä löytyy :D Joten uusi ei olisi pahitteeksi (:
Tykkään sun blogissa erityisesti selkeästä ja simppelistä, mutta nätistä ulkoasusta! (: Ja hyvää matkaa teille! pitäkää hauskaa.

Viivi kirjoitti...

Laukkuja ei koskaa voi olla liikaa joten olis kiva saada ostettuu itelle joku kiva joululahja kun olin vissii ollut tuhma kun en juuri mitää tänä vuonna saanu :(
Tykkään blogistas muuten tosi paljon, mut olis kivempi jos välillä olis laajempia postauksia ja isompia kuvia yksikeen eikä kollaasissa :)

viivi.korpela@hotmail.com

vanilla kirjoitti...

Laukut ja huivit on mun yks suuri intohimo, vaikken niitä paljon omistakkaan... koska ei oo kauheesti ylimääräistä. Ja laukkuja ei koskaan voi olla liikaa.

sofiajau-@hotmail.fi

.. kirjoitti...

Olis tosi kiva kerranki voittaa jotain koska mulla on niin huono onni kaikissa tämmösissä ja koska joku uusi laukku olisi joulun kunniaksi olisi aivan ihana! Blogisi on ihana juuri koska ulkoasu on siisti ja ja tekstit ovat aivan loistavia, vielä ehkä saisi joskus enemmän kirjoittaa mutta muuten on hyvä. :)

Jessica Risberg
jeste__@hotmail.com

Sofia kirjoitti...

Mun koululaukku hajosi pari päivää ennen kun koulu lopppui ja nyt tarvitsen todellakin uuden! Mä olen ruotsinkielinen ja lukemalla sun blogiasi ylläpidän suomenkielen taidon :D (vaikka mulla voikin olla pari kielioppivirheitä :D)

soffi.saarikko@gmail.com

Sonja kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
ella kirjoitti...

Tän arvonnan voitto tulis todellakin enemmän kun tarpeeseen.. nimittäin mun laukkujen lukumäärä on pyöreät 0!
Okei., lukuunottamatta paria hmn laukkua jotka onkin sit mun ainoot käyttökelposet. Just tänään kävin Vaasan aleissa ettimässä laukkua ja eipä löytyny ei. En tiedä onko mulla sit vaan liian nuuka maku vai mitä, mut ainaki tuola on pari laukkua mitkä ihan miellläni kotiuttaisin:D! Niin ja mulla sama ku parilla muulla osallistujalla: en oo ikinä voittanu arvonnassa!

ella.vuorenmaa@wippies.fi

rroosa kirjoitti...

koska olis tosi ihanaa saada uusi ihana piristys mun laukku kokoelmaan joka on kerrassaan surkea..kaikissa jotain rikki ja uutta laukkua on etsitty jo aika kauan mut ei oo tarttunu mukaan yksikään. Tuolta löytyisi varmasti mieluinen mitä pikaisesti selailin. (: Tykkäään sun blogista paljon, joka päivä käyn kattomassa onko tullu jtn uusia postauksii (= ooot älyttömän nätti ja osaat kirjottaa tosi kivasti (: pidä hauskaa espanjassa ! (: mäki haluun pois täältä kylmästä..!

roozu@windowslive.com

Henriikka kirjoitti...

koska laukkuja ei voi olla ikinä liikaa.. heheh:D ja olis kiva voittaa joskus ku en oo koskaa voittanu mitää:(

heka.riikka13@hotmail.fi

Pintse kirjoitti...

Haluaisin voittaa tuon lahjakortin jotta voisin ostaa mun rakkaimmalle äidille laukun. Hän on sen ansainnut syntymäpäivälahjaksi, koska on ollut mailman paras äiti. Se on ollu mun tukena koko vuoden vaikka hänellä itsellään on ollut hankalaa. Ja muutenkaan hän ei koskaan osta itselleen mitään vaan laittaa aina meidät lapset etusijalle, tällä hetkellä hän kantaa kauheata kangaskassia joten hänen pitäisi saada uusi laukku!! :D

pinja.nylund@hotmail.com