TÄLTÄ PÄIVÄLTÄ

Hello everybody! En ole ennen ollut alennusmyynneissä heti joulupyhien jälkeen, mutta tänään tuli sitten koettua sekin rumba.. Me käytiin vain muutamassa liikkeessä, mutta aikaa kaupungilla kului kuitenkin kaksi tuntia. Tunti meillä meni VeroModassa jonottamiseen, huoh! Eräs tyttö meinas siinä jonossa pyörtyä ja käpertyi maahan.. No, oli tuossa ostosreissussa jotain hyvääkin, sillä löysin uudet farkkusortsit meidän matkalle. Täällä meillä on aikamoista hässäkkää, sillä kaikkien joulukuusien, koristeiden ja joululahjojen keskelle on otettu matkalaukut. Mun huoneessa ei melkein edes lattiaa näe, kun oon yrittänyt valita vaatteita ja oon tyhjentänyt koko vaatekaapin lattialle hehe... Se tuntuu olevan älyttömän vaikeaa.. 
Oon tehnyt teille aika monta ajastettua postausta, joten täällä ei kyllä tule hiljaista olemaan lomani aikana. 
Nyt taidan mennä tekemään kemianläksyjä, wihuu!
Ps. Ootte pyytänyt musta meikittömiä kuvia tänne, no tuossa on teille yksi (-: 

3 kommenttia:

Katja Sonja kirjoitti...

Kuka toi poika on?

Henna kirjoitti...

Mun pikkuveli Henri :)

roosa kirjoitti...

sul ihan surperkiva blogi! :)