ARVONNAN VOITTAJA

Nyt olen arponut MiModa lahjakortin voittajan ja tällä kertaa onni suosi Ellaa. Onneksi olkoon! 

Näin Ella kirjoitti miksi juuri hänen piti voittaa: "Tän arvonnan voitto tulis todellakin enemmän kun tarpeeseen.. nimittäin mun laukkujen lukumäärä on pyöreät 0! Okei., lukuunottamatta paria hmn laukkua jotka onkin sit mun ainoot käyttökelposet. Just tänään kävin Vaasan aleissa ettimässä laukkua ja eipä löytyny ei. En tiedä onko mulla sit vaan liian nuuka maku vai mitä, mut ainaki tuola on pari laukkua mitkä ihan miellläni kotiuttaisin:D! Niin ja mulla sama ku parilla muulla osallistujalla: en oo ikinä voittanu arvonnassa!" 

Toivottavasti lahjakortti on mieluinen! Ne joita ei tällä kertaa onni suosinut, parempi tuuri ensi kerralla (-:

1 kommentti:

ella kirjoitti...

Jee kiitos vielä paljon:)!
Mä kyllä itseasiassa löysin joululoman lopussa tampereelta parikin laukkua mutta kyllä tuolta ihan varmasti jotain kivaa löydän :P!