IHANAA KUN...

Pinkki neule United Colors of Benetton Valkoinen kauluspaita Tommy Hilfiger Kello Espanjasta


... On viikonloppu! Tämä viikko on tuntunut ihan älyttömän pitkältä, samaan aikaan kun se on mennyt todella nopeaa. Aamu alkoi sillä että meinattiin iskän kanssa ajaa kolari, mutta meillä oli onnea matkassa sillä mitään ei tapahtunut. Ensimmäisen tunnin koulussa sain istua kangaspussi päässä ja teippiä suun edessä. Haha, kuulosti todella hassulta, mutta mä todella istuin se kangaspussi päässä ja teipinpala suun edessä, meillä nimittäin oli valokuvaustehtävä. Viimeinen tunti oli kemiaa (kuka ihmeessä laittaa tunnin kemiaa viimeiselle tunnille perjantai iltapäivänä??)... Tuukka haki mut ja sain kyydin kotiin, ja nyt istun tässä väsyneenä ja iloisena. 

Mun perjantai näyttää seuraavalta: huoneen siivous, päivällinen perheen kanssa ja illalla menen tuonne korttelin toiselle puolelle viettämään tyttöjen iltaa mun rakkaimpien ystävieni kanssa.
Hauskaa perjantai iltaa kaikille! :) 

4 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

Mä tässä just tajusin et mulla ei oo minkään näköstä rannekelloa.. vois hankkia jonkun hienon niin ei tarvii kokoajan kattoa kännykästä. Ja ne on muutenki hienoja asusteita. Tuo kanssa. :)

Henna kirjoitti...

Joo mäki oon vasta nyt ihastunu kelloihin, asusteina. En mä niistä paljon kelloa kattele heheh.. :)

Yesim kirjoitti...

oot nätti ja sul on kiva kello! :D

voiksä käydä kattoo mun blogin? :)

www.jeskug.blogspot.com

Henna kirjoitti...

Kiitos :)