UUSIA LAUKKUJA

Tiedättekö mitä, mun vaatekaappi on taas saanut kaksi uutta asukasta. Sain MiModalta joululahjaksi tämän mustan ihanan nahkalaukun (ei aitoa) joka on koristeltu timanteilla. Laukku on todella tilava, ja sinne mahtuu niin koulukirjoja kuin liikuntavaatteitakin. Laukun löydätte täältä ja se on juuri nyt tarjouksessa! Kannattaa muutenkin tsekata nuo sivut sillä siellä on nyt talviale -50%! MiModaan pääsette tästä. 

Toisella laukulla on vähän samanlainen tarina kuin niillä mun kengillä.. Kävelin varmaan kymmenen kertaa laukkukaupan ohi, ja joka ikinen kerta mietin että ostanko vai en. Melkein viimeisenä päivänä päätin hakea sen, ja rakkaani sai siitä vielä tingittyä melkein puolet pois. Hyvä ostos siis! Muutenkin kyseinen laukku tuo piristystä vaatekaappiini. Hyviä hankintoja molemmat, ja kiitos vielä MiModa joululahjasta!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sun elämä vaikuttaa niin täydelliseltä! Ja sun ja Tuukan suhde vielä täydellisemmältä, oon niin kade ): Sun blogi onki yks mun lemppareista, vaikka luenki sitä välillä kateudesta vihreänä :D

Henna kirjoitti...

Tänne blogin puolelle en todellakaan kirjoita kaikkea, ja siksi elämäni voi ehkä vaikuttaa "täydelliseltä". Tosi asia on, että kenenkään elämä ei ole täydellinen. Vaikka mä oon ihan älyttömän onnellinen ja iloinen, on myös mun elämässä sellaisia asioita mistä en yhtään tykkää, ja mistä en kirjoittaisi tänne blogin puolelle. Kiva että tykkäät mun blogista, mutta turha sitä on kateudesta vihreänä lukea :)

din luleå kirjoitti...

oioi toi eka laukku on nii hieno, kade! :D <3

Henna kirjoitti...

Joo mäki tykkään siitä ;) Tilaa ihmees samanlainen? :)

NNiiina- kirjoitti...

upeita laukkuja!

Nanna kirjoitti...

Aijai kuinka ihana varsinkin tuo ensimmäinen laukku... Oon etsinyt varmaan jo monta vuotta täydellistä laukkua, mutta ei ole vielä löytynyt :/ Yleensä tyssää siihen, että haluaisin sen olevan aitoa nahkaa, ja Suomesta sellaisia on kovin vaikea löytää.

Henna kirjoitti...

Kiitos! Höh, toivottavasti jostain löytyis.. Ainakin MiModalla on ihan aitoja nahkalaukkujakin, kannattaa käydä kattomas :) !