❤ God bless you-koru jonka Tuukka osti minulle espanjasta, eräästä pienestä putiikista joka sijaitsi kirkon vieressä ❤ Olen niin iloinen, että vihdoin alkavat nuo päivät pidentyä! Olinkin suunnitellut kuvaavani tänään, mutta suunnitelmat menivät mönkään. Kuvaajaa ei nimittäin ollut. Plääh, kerrankin kun olisi ollut valoisaa kun tuun kotiin! ❤ Ruusukimppu piristää kummasti päivää, vai mitä ;)? ❤ Kun tulin kotiin koulusta, äiti oli tehnyt kreikkalaista piirakkaa. Jauhelihaa, kermaviiliä, fetaa ja oliiveja, naminami! Kiitos mama ❤ Tottakai ulkomailta pitää tuoda purkkaa tänne suomeen! Tässä mun hankkimani herkkupurkat, yksi paketti tosin on jo mennyt. En selviäisi ilman näitä, oikeesti. ❤ Uiui, katselin tänään espanjan kuvia ja voi että kun tuli ikävä takaisin.. No, eihän tässä ole kuin 4 viikkoa ja lähden taas, mutta silti tuli sellanen surku-fiilis.. Varsinkin tuo kuva meistä, tuo niin paljon muistoja mieleen! ❤ Ostin tasan viikko sitten nämä ihunat kynttilälyhdyt! Oltiin Mirellan kanssa HH-kahvilassa, ja olin jo pari viikkoa aikaisemmin iskenyt silmääni ne. En silti raaskinut niitä ostaa, mutta viikko sitten ne huusivat "osta meidät osta meidät". Mun hyvällä tuurilla ne oli laitettu vielä alennukseenkin! ❤ Maybelinen ripsari sai uuden kodin Hennan meikkipussista. Ootteko kokeillut? Mitä tykkäsitte? 

Oon jotenkin ihastunut näihin kollaaseihin, mitä te tykkäätte näistä? Pidättekö enemmin isoista kuvista? Nyt häippäsen siivoamaan huonetta ja myöhemmin rakkaani kanssa vähän ostoksille. "Some days you just have to create your own sunshine". Adioos!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sulla on nii ihanii kuvii! :) ja namnanm toi purkkakuva :D

Henna kirjoitti...

Voi kiitos :) !