KEEP CALM and HAKUNA MATATA

Moikka! Valitettavasti kaikkien näiden mun kiireiden takia tää blogi saa vähän kärsiä.. Ennen mun matkaa on miljoona asiaa hoidettavana ja niistä on tehty ehkä 10%. On prepaid-liittymän hankkimista, vakuutuspapereiden tulostamista, huoneen siivous, pakkaaminen, kuvien poistaminen kamerasta, junalipun ostamista jne.. Huhhuh! Äsken laitoin pyykkikoneen päälle ja nyt kirjoittelen Lotalle tekemistä kerhoon sille ajalle kun oon poissa. Mummulassakin ehdin käydä herkullisella lounaalla. Niin ja eilen ehdin onneksi tavata Juulia, Lottaa ja Miaa. Ehkä mun pitäis kuitenkin nyt käydä tyhjäämässä se pyykkikone ja jatkaa näitä mun töitä (tuntuu että ne ei lopu koskaan!!).. Illalla kuitenkin saan vähän rentoutua, menen nimittäin Tuukalle yökylään ja käydään vuokraamassa uusin bond-elokuva. Hyvää tiistai päivää kaikille lukijoille (-: 

Ei kommentteja: