MUN SYDÄN TULEE AINA OLEMAAN ESPANJASSA

Iltapäiviä täältä aurinkoisesta espanjasta! Toiseksi viimeinen työpäivä lähenee loppuaan. Huomenna onkin sitten viimeinen työpäivä, ja jätän hyvästit kaikille kivoille työkavereille. Nämä 3 viikkoa on ollut ihan mahtavia, ja alan enemmän ja enemmän ymmärtää että mun sydän on, ja tulee aina olemaan espanjassa. Olen oppinut puhumaan espanjaa paremmin, ja ymmärrän noin 70% mitä ihmiset juttelevat. En ikinä olisi uskonut, että kun kaupassa etsin kasvorasvaa, juttelen myyjän kanssa espanjaa! Uskomatonta että kolmessa viikossa oppii näin paljon espanjan kielestä, kulttuurista ja ihmisistä. 

Nämä 3 viikkoa on mennyt ihan hurjan nopeaa,  ja nyt viimeisellä viikolla on alkanut vasta tuntumaan, että aika meneekin hieman hitaammin.. Ehkä se johtuu ikävästä, tai ehkä siitä että täällä arki rullaa ihan samalla tavalla kuin suomessakin. Nyt just musta tuntuu, että oon onnellisin tyttö maan päällä. Oon saanut toteuttaa suuren unelman: työharjoittelun ulkomailla! Jos sinulla on edes vähän halua lähteä työharjoitteluun ulkomaille, älä epäröi! Tulet muistamaan sen koko loppuelämäsi (-:

Loppupäivän aion viettää kummitätini kanssa kaupungilla, rannalla ja ehkä käymme jopa maistamassa paikallisia munkkitankoja, churroja. Disfruta de tu vida!

Ei kommentteja: