PÖÖ

Photo on 3-12-13 at 7.38 PM
Iltaa! Täällä mä istun meidän olohuoneen sohvalla, parvekkeen ovi auki ja sitruunanaamio naamassa. Aurinko paistaa tonne vuorille ja linnut laulaa. Oon ollut tän päivän töistä poissa flunssan takia. Oon vaan löhönnyt sohvalla ja juonut kuumaa kaakaota. Olin myös saunassa lämmittelemässä kun oli kylmä, heh, en olis koskaan voinut uskoa että mulla tulee espanjassa kylmä ;) 

Kun me lähdettiin tälle matkalle me sovittiin, että joka ilta ei syödä ravintolassa vaan tehdään ruokaa itse! No, täällähän tottakai on eri ruokia kuin suomessa ja kaikista pakkauksista ei välttämättä edes ymmärrä mitä niistä löytyy! Muutaman kerran ollaan jo jouduttu pettymään meidän ostamiin ruokiin. Kananugetit ei ollutkaan kananugetteja ja pekoni ei ollutkaan pekonia. Tänään me kuitenkin onnistuttiin  tekemään jotai tosi herkkua, nimittäin pastaa ja lihapullakastiketta purkista. Tai noh, ei siinä nyt paljon tekemistä ollut, pastan keittäminen ja kastikkeen lämmittäminen.. but you know what I mean. Ja oli niin herkkua että! 

Nyt käyn pesemässä tämän naamion, otan suklaalevyn kainaloon ja katson tv:tä. Hasta luego!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oletpa söpsö murmeli :-)

Henna kirjoitti...

kiitos möpsi :-----) ikävä on sinuuuaaa<3

jennie kirjoitti...

Hui kun oot ihanan ruskee!! :)

Henna kirjoitti...

En oo ruskettunu tällä reissulla ollenkaan, se on vanhaa rusketusta =) !