LEVOTON TYTTÖ

Heippatirallaa! Viikonloppu on sujunut rauhallisissa merkeissä, koska oon saanut tämän jokavuotisen kevätflunssan nyt itselleni ja on aika voimaton olo. Sää on ollu ihanan lämmin ja aurinkoinen, aamupalakin tuli syötyä lauantaina etupihalla istuskellen. Tänään myös grillattiin ensimmäistä kertaa tänä vuonna, ja voi että olin unohtanut kuinka hyvältä grillattu ruoka maistuikaan. Tänään ollaan ehditty myös käydä Kristiinankaupungissa Tuukan isovanhempien luona syömässä herkkuruokia. Matkalla saatiin taas järkyttyä, kun jo toista kertaa mun elämän aikana meinattiin ajaa hirveä päin! Hui..

Nyt tämä nuhanenä lähtee keittämään itselleen teetä ja lukemaan englannin sanakokeeseen. Hyvät sunnuntai illan jatkot kaikille ja nauttikaa ihanasta säästä! :-)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi ihania grilliruokia! :D
Minne päin Turkkia olette lähdössä? :) Lähden Alanyaan 2 viikoksi, vielä pitäis 10 pv odottaa! :D

Henna kirjoitti...

Alanyaan! Me ollaan siellä vissiin sitten samaan aikaan :-)

Mette kirjoitti...

Löysin sun blogin just äsken ja mun oli pakko liittyy lukijaksi :) Sun blogi vaikuttaa ihanalta ja kiva juttu, että matkustaminen on lähellä sunkin sydäntä!

Oon niin kateellinen että pääsette Alanyaan! Pitäkää kivaa sitten munkin puolesta ;) Olin siellä just viime vuoden huhtikuussa ja se matka oli ikimuistoinen :) Mulla on mun omassa blogissa sellanen Matkailu -sivu, joten käy ihmeessä kurkkaamssa jos kiinnostaa! Tässä linkki siihen: http://metenblogi.blogspot.fi/p/matkailu.html

Henna kirjoitti...

Kiitos :) !