MAKE UP

Ajattelin esitellä teille lyhyesti päivittäiset meikit joita käytän, sillä moni on kysellyt siitä postausta. Musta jotenkin tuntuu että oon aika laiska vaihtamaan ja kokeilemaan mitään uusia meikkejä, ja nää vakkarimeikit on turvallista ostaa kun tietää ettei tule pettymään. 
Tässä ne siis oli, eipä oikein mitään kummallisempaa! Unohdin tietenkin ottaa kuvan kulmakynästäni, mutta jos selaatte pari kuukautta taakseppäin on siellä kuva siitäkin. 
Onkos teillä joitain vakkarimeikkejä joita voisitte mulle suositella? Ehkä "uskaltaisin" tällä kertaa kokeilla jotain uuttakin (-:

4 kommenttia:

Erika kirjoitti...

Itse aloin tossa joskus vuosi/pari sitten käyttämään luomiväriä ihan arkimeikissä. Sillä saa kivat kontrastit ja erilaista ilmettä. Lähinnä maanläheisiä värejä käytän, ja usein niin että luomivakoon vaaleaa ja ulkonurkkaa päin tummenee. En enää voisi melkein meikata ilman luomivärejä. :D

Henna kirjoitti...

Joo, kun mä meikkaan johkin parempaan tilaisuuteen laitan luomiväriä.. Jos käyttäisin luomivärii arkisin, en tiiä mitä laittaisin sit enää juhlana :-D

Loverdoose kirjoitti...

Mulla on aika selvät vakkarimeikit..
-maybelline dream fresh BB
-maybelline dream matte puuteri
-maybellinen joku peitepuikko
-kulmakynä + geeli
-maybelline falsies feather look ripsari
Ja toimii tosi hyvin toi :D

Loverdoose kirjoitti...

Mulla on aika selvät vakkarimeikit..
-maybelline dream fresh BB
-maybelline dream matte puuteri
-maybellinen joku peitepuikko
-kulmakynä + geeli
-maybelline falsies feather look ripsari
Ja toimii tosi hyvin toi :D